Na een recente format en reinstall van Wondows NT4 Workstation wil het internet niet meer werken. Inbellen (56k6 modem) gaat prima, dus het modem en de drivers zijn OK, maar de DNS kan niet gevonden worden (althans dat denk ik). Dus ik kan geen enkele pagina vinden 
De DNS- en IP-adressen staan op "assigned by server" en dat moet ook volgens de provider (HCCnet). De bindingen met protocollen enzo staan goed (volgens mij): Server en Workstation (voor file-en printersharing) zijn niet aan het modem (Remote access WAN wrapper) gebonden. RAS is geinstallerd. Verder staat er SP6 en IE5.5 op. Voor de reinstall werkte het goed met precies dezelfde software.
Wie kan mij helpen? Ik ben na twee dagen experimenteren de wanhoop nabij...
De DNS- en IP-adressen staan op "assigned by server" en dat moet ook volgens de provider (HCCnet). De bindingen met protocollen enzo staan goed (volgens mij): Server en Workstation (voor file-en printersharing) zijn niet aan het modem (Remote access WAN wrapper) gebonden. RAS is geinstallerd. Verder staat er SP6 en IE5.5 op. Voor de reinstall werkte het goed met precies dezelfde software.
Wie kan mij helpen? Ik ben na twee dagen experimenteren de wanhoop nabij...
Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!