Printer probleempje

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:39
ik heb een hp 710C windows xp enzo enzo
en heeft het altijd goed gedaan. tot vorige week toen gaf hij een knipperend ornagje licht. dus ik nieuwe cartridge gekocht.
maar het gewoon nog steeds niet doen.

ik heb alleen de zwart cartridge verandert. want hoef alleen zwart wit te printen.

heb alles al schoongemaakt papier gevuld enzo enzo..

maar het onderste lichtje blijft oranje knipperen.. natuurlijk stond er niets bij help files en het boekje ben ik kwijt...

iemand???

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

als je een printopdracht geeft, heb je dan ook de kleurinstellingen op zwart-wit staan?? Dit kun je zien door op preferences of properties te klikken. Als de kleurinstellingen namelijk op kleur staan en er zit een zwarte cartridge in gaat het lampje oranje knipperen.

• remcoXP
ik heb hem softwarematig op zwart wit staan dus dat is het niet denk ik...

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:18

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Het lijkt mij dat je kleurencartridge defect is, aangezien de printer blijft knipperen. Misschien kun je proberen om de contactpuntjes van de cartridge te reinigen met een wattenstaafje een beetje alchohol ofzo...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wat je ook kan proberen is ff op het papierdoorvoerknopje (:P)drukken, best kans dat ie t dan weer doet. Op m'n werk heb ik dit meer dan eens meegemaakt met een 840c :)

Verwijderd

ik had het vorige week met een 690C printer dat het oranje lampje bleef knipperen
ik dat ding opnieuw geinstalleerd en hij werkte weer

tot ik vandaag bij die mensen kwam en dat ding het weer niet deed! die vrouw vond het maar niks en dus hebben we maar een photsmart 7150 gekocht :)

leuk usb ding, alleen matig dat je er nog wel eerst een los zwart inkt patroon bij moeten kopen (wordt alleen een standaard kleur en een photo patroon bij geleverd!)

• remcoXP
nu 2 nieuwe cartridge in gedaan maar onder effect :(

ook met alcohol schoolgemaakt! what to do?

Pagina: 1