Op mijn windows 2000 server staan de twee printers (Epson Stylus Color 740 & Hp Laserjet 5L) geinstalleerd en geshared, ook via Appletalk. Nu ziet mijn iMac beide printers en wil hem ook installeren. Tot dus ver gaat alles goed. 
Maar zodra ik uit een willekeurig help file of andere programma iets wil afdrukken krijg ik op de printer een leuk blaadje met de tekst SYSTEM ERROR
, en dan de melding dat de printer de taak heeft geflushed. Print ik iets uit Appleworks 6 dan komt de tekst er perfect uit
, dus geen probleem.
Als ik wederom vanuit bijvoorbeeld Photoshop een print opdarcht verstuur naar de Epson (in kleur) dan krijg ik het in Zwart Wit uit de printer
.
Ik heb alle nootzakelijke drivers van de cd geinstalleerd maar dit mocht niet baaten.
Heeft iemand suggesties over een mogelijke oplossing.
Maar zodra ik uit een willekeurig help file of andere programma iets wil afdrukken krijg ik op de printer een leuk blaadje met de tekst SYSTEM ERROR
Als ik wederom vanuit bijvoorbeeld Photoshop een print opdarcht verstuur naar de Epson (in kleur) dan krijg ik het in Zwart Wit uit de printer
Ik heb alle nootzakelijke drivers van de cd geinstalleerd maar dit mocht niet baaten.
Heeft iemand suggesties over een mogelijke oplossing.