ik ben bezig met een wysiwyg editor te maken maar ik krijg het niet voor elkaar om een eigen context menu aan de rechtermuistoets te hangen.
Het lukt met wel om een editable iframe te maken en het lukt ook om de rechtermuisknop af te vangen maar dan is het iframe niet meer editable.
De code die ik heb
nameframe is een ASP variabele die de naam van het iframe bevat.
Als ik
Weet iemand wat ik fout doe of hoe ik dit op een andere manier kan oplossen, want ik heb alles wat ik weet al geprobeerd en op het web ook niets kunnen vinden wat zou kunnen helpen.
Het lukt met wel om een editable iframe te maken en het lukt ook om de rechtermuisknop af te vangen maar dan is het iframe niet meer editable.
De code die ik heb
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <%=nameFrame%>.focus();
<%=nameFrame%>.isHTMLMode = false;
<%=nameFrame%>.document.write('<HTML><HEAD<script language=JavaScript> var message="Function Disabled!";
function click(){ if (event.button==2){ alert(message); return false; }}
document.onmousedown=click; <'+'/script></HEAD><BODY>
<link REL="stylesheet" href="'+styleCSS+'" TYPE="text/css"><%=data%></BODY></HTML>');
<%=nameFrame%>.document.designMode="On";
<%=nameFrame%>.focus(); |
nameframe is een ASP variabele die de naam van het iframe bevat.
Als ik
code:
weglaat wordt de rechtermuisknop afgevangen zet ik dit terug dan krijg ik het standaart context menu weer.1
| <%=nameFrame%>.document.designMode="On"; |
Weet iemand wat ik fout doe of hoe ik dit op een andere manier kan oplossen, want ik heb alles wat ik weet al geprobeerd en op het web ook niets kunnen vinden wat zou kunnen helpen.