Heeft iemand het al gespeeld? Heb het vanochtend even snel een kwartiertje gespeeld (PS2) en ik vind het er wel goed uitzien.....qua graphics ongeveer hetzelfde als 3....alleen de eerste level gezien, maar is behoorlijk grote level...en het is lekker dat die tijdslimiet weg is....als je gewoon lekker wilt skaten kan dat en als je dan af en toe een opdracht wilt doen skate je gewoon naar iemand met een pijltje boven zich en kan je opdrachten gaan doen.....dit zal me wel zoet houden tot GTA over twee weken....
Verwijderd
heb het zelf nog niet gespeeld, wil dat wel natuurlijk 
TH3 heb ik ook redelijk veel gespeeld
als TH4 beter is kan het nie meer stuk:P
TH3 heb ik ook redelijk veel gespeeld
als TH4 beter is kan het nie meer stuk:P
* IceStorm is lui.
Moeten we weer 5 jaar wachten totdat deel 4 op de PC uitkomt?
Moeten we weer 5 jaar wachten totdat deel 4 op de PC uitkomt?
3 vond ik inderdaad niet zo enerverend als 2. Ik denk dat de complexiteit van de tricks en het halen van de targets daar credit aan was.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 09:39:
Ik heb Tony Hawk na deel 2 en 3 wel een beetje gezien.
Ik hoop dat 4 wat toegangkelijker is.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Ik hoop dat 4 wat meer uitdagend is. Dat je bijvoorbeeld naarmate je meer chars hebt uitgespeeld je ook hogere scores moet halen enzo. Anders is het uiteindelijk veel te makkelijk.
Persoonlijk vond ik 3 ook minder en is tot nu toe 2 m'n favoriet......aangezien de opzet van deze iets anders is kan het misschien wel wat leuker zijn.... ik vond het vanochtend ieder geval jammer dat ik naar m'n werk moest.....
Verwijderd
Deze game is wel de beste. Lekker grote levels en je valt veel toffer met bloed. En de missies zijn veel gevarieerder en nog betere graphics enz. De skaters hoor je nu ook praten.
Ehm okay dit begint echt een beetje op het tombraider effect te lijken had ook bij de eerste 4 delen zowat na een jaar een nieuwe release..'k weet niet maar ik vind het een beetje overdreven. breng dan een add-on uit ofzo en niet een nieuw spel voor de volledige prijs.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Las trouwens net dat tony hawk 4 niet uit zal komen voor PC, niet dat me dat persoonlijk interesseert, maar voor degenen die zich het afvragen....helaas....
Pagina: 1