[WinXP] Auto-Afmelden en data kwijt?

Pagina: 1
Acties:

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 16:49

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ik had laatst het probleem dat een account waarin een document open stond (niet bewaard) automatisch werd afgemeld en niets werd bewaart. In ben in het logboek gaan kijken daar stonden de volgende 2 meldingen op de tijd dat het gebeurde:
24-10-2002 20:49:34
Waarschuwing
Bron: Userenv
Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
Windows heeft het register van gebruiker DELL\User opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens deafmelding van het register gebruikmaakte. Het geuheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.

24-10-2002 20:49:37
Informatie
Bron: Userenv
Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
Windows heeft het register van gebruiker DELL\User uit het geheugen verwijderd als gevolg van het bericht dat geen andere toepassing of services van het profiel gebruikmaken.
Iemand anders heeft zich daarna aangemeld maar wist zeker dat hij de andere user niet had afgemeld. Als een useraccount actief is wordt er gebruik gemaakt van de "switch-user-mode" als de schermbeveiliging actief wordt.

Hoe kan het systeem dit zonder andere opdrachten doen? Ik heb Norton Antivirus en Norton Internet Security draaien. Virus of inbraak kan het dus niet zijn.

edit:

In de search kon ik niets vinden, tenminste niet iets relevants en dat wat ik vond was alleen maar Windows 2000 en niet specefiek mijn probleem

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties