'Dubbele MegaFlush'©

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Luister eens goed!

Een 'Dubbele MegaFlush'© is nieuw, dus niemand zal die verwachten. Daarom moeten we een goede datum uit kiezen, bijv. 2 juli voor de eerste, zodat we op 3 juli hoog in de stats staan. Met ongeveer 3000000 wu's. Op 3 juli zullen veel amerikaanse teams flusshen, omdat het 4 juli 'Independence Day' is. Daarom moeten we ervoor zorgen dat we 3 juli weer bijv. 8000000 wu's flushen zodat we dan op 4 juli écht een MegaFlush hebben...

maar dan moeten we nu al echt hard gaan harvesten, anders halen we die 11M wu's nooit optijd.

daarom stel ik voor dat enkele (o.a. sueno) vast beginnen met de preparatie van de keyservers.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Ow ja, laten we dan ook gezamelijk een supercomputer kopen, om te laten grazen, anders halen we die 11M ech nie!
En is 8M wel genoeg om 4 july bovenaan te komen?
Misschien is het wel goedkoper om heleboel PC's te kopen en die te laten grazen NON-Stop....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

count me in

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Eigenlijk moeten die 11M wu's niet zo moeilijk zijn, en zijn nog 94 dagen tot 2 juli, dat is dus +/- 120k wu's per dag...

dus als we 1/3 opsparen...

*als* wat een rotwoord...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

dr was 4 of 5 toch ook al een MF? If so: dan wordt het nog aardig moeilijk om die 11M wu's te halen

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat misschien ook geinig is om een keertje te doen is een WihoFlush™. Gewoon een hele tijd flink wat sparen op een tweede email die niet bij DPC zit. Dan op een afgesproken dag iedereen zijn adresje laten retire'en en KABOEM!, 15 miljoen blokjes.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
blokjes die al geflushed zijn, worden na het retiren niet in de daily stats meegeteld (kijk maar naar b.v. wiho). Dus je stijgt dan wel een paar plaatsen, maar je kunt niet zien waar dat door komt. Veel leuker is om een hele hoop man in de top100 te krijgen, en daardoor te stijgen.

[removed]

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Weet ik, maar het is wel een stuk origineler dan de MegaFlush™.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
WIE heeft de MF uitgevonden?
Het is toch wel ECHT van DPC?
That would be SO cool, like Holland as this tiny country, kicks America's ass.
This is like, so amazing cool.

:)

Laten we het gewoon gezellig Hollands houden:

Heftag!! Kankah!!!

BTW mamaplank-> ik lag echt 5 minuten dubbel toen ik dit las. Nederlands heerst!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

en je kunt maar maximaal 8 adressen retiren in 1 email adres. daar heb ik ook paar weken met distributed.net helpdeskmannetje (nederlander) mee lopen emailen.

toffe ervan is dat ik die nu wel redelijk en dat hij gewoon alles meteen voor me regelt enzo.

Hij had er ook voor gezorgd dat ik wegens een retire bug ff 100.000 blokkies terugkreeg die daardoor verloren waren.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

Flapmo

and back is gigi!

ik had laatst een probleempie dat ik 2 dpc's in me opstartmap had staan zodat dpc auto opstart als me comp start. ik dacht steeds dat me blokkies verdwenen maar die stonden bij de ander zo kwam ik er achter dat ik 170 blokkies meer deed op een dag dan ik dacht.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1