Toon posts:

[XP] Fout bij verwijderen of veranderen van bestandsnaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus het probleem dat ik een bestand (film in dit geval) niet kan renamen omdat windows zegt dat het bestand door iets of iemand in gebruik is.

Nou, na 3 x reboten is het nogsteeds in gebruik en in veilige modus krijg ik het
ook niet voor elkaar!

Ik heb een vrij recentie windows installatie (2dagen) en je wil niet weten hoeveel
schijfactiviteit de pc maakt als je zodra winxp opgestart is 'iets' opent. Dat duurt
gewoon lang, terwijl het eerder vandaag nog goed ging.

Beetje vaag dus allemaal, maar wat kan nu in hemelsnaam zo'n bestand nog
in gebuik hebben???

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Een of ander file-sharing programma? KaZaA, eDonkey etc. doe es CRTL+ALT+DEL en kijk welke apps aan staan.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Direct connect...maar dat heb ik al geprobeerd, en onder veilige modus heb ik hetzelfde probleem en dan start directconnect al helemaal niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu via de veiligemodus met opdracht promt die file kunnen verwijderen en niets meer
aan het handje :)

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:19
Als je in explorer het bestand aanklikt om te wissen of te renamen, dan opent hij meteen dat bestand om een preview te maken. Dus dan is dat bestand gelocked. Kan je helaas niet veel aan doen

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
vandijk schreef op 29 oktober 2002 @ 11:13:
Als je in explorer het bestand aanklikt om te wissen of te renamen, dan opent hij meteen dat bestand om een preview te maken. Dus dan is dat bestand gelocked. Kan je helaas niet veel aan doen
Wel : preview uit zetten ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Pagina: 1