Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Lian-Li PC-60 Metalen Power+Reset Knoppen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Heb gezocht maar kon niets vinden. Vandaag is mn PC-60 kast (Silver) binnengekomen. Nu is de kast standaard al erg mooi.. Enige dat een beetje jammer is zijn de plastic power/reset switches.

Heeft iemand wat info voor me mbt het vervangen van deze standaard switches? Wil t liefst geen verlichte.. De leds zijn al cool enough!

Thanks!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:39
info?
een deurbel werkt al...

Dus fiets/loop/waggel/rij/step naar de GAMMA en kijk wat rond :P (want de echte tweaker.... :+ )

Verwijderd

Ik zou toch voor de illuminated buttons gaan :D Zijn echt heel erg dope.. en als je geen licht erin wilt hebben sluit je ze toch gewoon niet aan? :?

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
Bij conrad heb je ze ook zonder licht (704962-44) voor 12,43

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

15 november moet het geld binnen zijn voor de IA van de illuminated knopjes dus je kan nu nog meedoen, zelfs met een postbankrekening is het mogelijk om nog op tijd te betalen

Van klussen krijg je grijze haren

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hey, postbank is dus wel de goedkoopste bank volgens test van Kassa :)
Dus maakt niet uit dat geld naar Rabo een dag later aan komt (wat overigens de schuld is van Interpay aangezien die ertussen zit)

ontopic: ik ga van me pc65 de aan/uit knop en waarschijnlijk ook de rest knop vervangen door deze knopjes van de IA. Aan/uit knop zou gewoon moeten passen in het bestaande gat. Voor de reset knop moet je wat uithollen, dus dat ga ik heel voorzichtig doen :)

Verwijderd

Welke kleur zijn de standaard LED's?
Ik heb hier sinds gisteren een Lian-Li PC65 staan alleen die moet ik nog ff klaarmaken voor gebruik. Een aangezien ik er vel blauwe LED's in wil, wil ik eerst wel eens weten wat de standaard LED's voor kleur hebben.

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 09:14:
Welke kleur zijn de standaard LED's?
Ik heb hier sinds gisteren een Lian-Li PC65 staan alleen die moet ik nog ff klaarmaken voor gebruik. Een aangezien ik er vel blauwe LED's in wil, wil ik eerst wel eens weten wat de standaard LED's voor kleur hebben.
blauw voor de power en rood voor de HD

Verwijderd

Topicstarter
k dan, ik doe denk k wel mee met de IA.. Zal ns kijken vandaag..
Thanks 4 jullie replies!

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

heheh, de knopjes topics schieten als paddestoelen de grond uit... ;)
Pagina: 1