folding instellen zonder muis

Pagina: 1
Acties:

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45
Ej, k heb hier een oude p166 gevonden die ik ook wil laten folden. Het beestje heeft alleen geen muis, en een andere heb ik zo ook niet beschikbaar. Het betreft een winME bak met een keyboard zonder windowskeys. Het installeren is al gelukt, maar het instellen van team 92 wil niet helemaal. Je kunt met shift+f10 (na met ctrl+esc, tab, naar systray) wel een contextmenutje krijgen, maar je kunt dat menutje geen focus geven en daarom niets selecteren.

Help!

[ Voor 0% gewijzigd door SilentStorm op 29-10-2002 00:52 . Reden: me, niet 98 ]

Localhost is where the heart is

• SilentStorm
wahoo! een huisgenoot kwam net met een andere muis aanzetten! joy! fijn! feest! vreugde! ole! _/-\o_ hij draait..en al op 2 % van een 145 :) danx anyway voor het lezen :)

Oplossing wordt trouwens nog steeds gewaardeerd. Ook de windows help gaf geen uitsluitsel over de manier waarop een menutje kon worden gefocust.

• Maksietje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-03-2025

Maksietje

Keer je om en kijk vooruit

Ik weet dat je op de een of andere manier in windows met het numlock gedeelte je muis pointer moet kunnen besturen. Maar daar blijft het dan ook echt bij helaas.
Misschien moet je de oplossing in die hoek gaan zoeken??

Life is all about priorities!!

• SilentStorm
Daar had ik ook eerder iets over gehoord, maar hoe je deze activeerd :? numlock aan of uit helpt hier niet mee. Ook al wat zitten expirimenteren met scroll lock en de andere numkey onderdelen, maar krijg er geen muis mee aan de praat.

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Dat is volgens mij een onderdeel van de 'gehandicapten ondersteuning van windows', keyboard mouse heet het volgens mij...

Maar je kunt met alt toch naar het menu toe gaan ?

In internet explorer werkt het voor mij

http://www.teamcoldfusion.nl

• SilentStorm
Internet explorer is helaas niet gelijk aan de folding client. Als er normaal gesproken een menutje omhoog komt uit de systray, dan krijgt die de focus, bij winfah echter niet :(

nja, als ik er binnenkort weer mee zit download ik de text-only versie wel. Ik had gehoopt dat er meer mensen waren die dit probleem tegenkwamen en het op een andere manier konden oplossen

Pagina: 1