Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voltage voeding ADSL Alcatel modem

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beetje domme vraag maar ik zit hier met een tweede ADSL modem maar daar heb ik geen voeding voor weet iemand zo wat het voltage van die voeding is dan kan ik er zo'n regelbaar ding opzetten.
ik heb ik het forum daar niks over kunnen vinden en op internet ook niet echt.

Verwijderd

gewoon even onderop het apparaat kijken.. daar staat het als het goed is aangegeven, het gaat om de voltage en om de amperage !!!

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat weet ik alleen op de modem zelf staat dus niks op :?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kijk eens op pagina 91 van dit PDF'je

Om je te helpen: 9V DC, 1 Ampere :)

[ Voor 0% gewijzigd door intoxicated op 29-10-2002 00:00 . Reden: Woei, pagina 89 is zelfs nog duidelijker :P ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
intoxicated schreef op 28 oktober 2002 @ 23:57:
Kijk eens op pagina 91 van dit PDF'je

Om je te helpen: 9V DC, 1 Ampere :)
Daar heb ik zeer zeker wat aan dank je wel

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 23:50:
Misschien een beetje domme vraag maar ik zit hier met een tweede ADSL modem maar daar heb ik geen voeding voor
Op je andere voeding kijken ? 8)7

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Bezzerk schreef op 29 oktober 2002 @ 00:00:
Idd ook een geweldig plan :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

btw het amperage mag ook hoger zijn om dat dat het maimale is wat hij af kan geven. Is dit meer maakt het dus niet zo veel uit mider zou ik niet oe dan heb je kans dat het gaat gloeien

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:17:
btw het amperage mag ook hoger zijn om dat dat het maimale is wat hij af kan geven. Is dit meer maakt het dus niet zo veel uit mider zou ik niet oe dan heb je kans dat het gaat gloeien
Inderdaad, de verbruiker maakt uit hoeveel stroom er door de primaire (en dus ook secundaire) spoel in je adapter zal lopen. Wanneer de afnemer (in dit geval het modem) een laag vermogen heeft (hier maximaal 7W), zal de adapter i.v.m. de werking als smoorspoel ook relatief weinig vermogen door je geliefde stroommeter in de meterkast trekken :P

Overigens is het wel aan te raden een adapter te gebruiken van enigszins redelijke proporties, i.v.m. verliezen :)

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Bezzerk schreef op 29 oktober 2002 @ 00:00:
[...]

Hij werkt nu goed alleen dat was het probleem op de voeding van men andere modem kon ik niet kijken omdat hij helemaal onder allemaal kasten en weet ik wat ligt dus dan zou ik heel de kamer moeten verbouwen om daar bij te kunnen en dan zou men moeder niet erg leuk vinden :(

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoeken, meten, etc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.