The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Vind +1 Inzichtvol eigenlijk wel genoeg.. Vind het persoonlijk een beetje raar om te gaan zeuren naar een hoger puntenaantal... Het gaat om de reactie, niet om de puntjes die je er evt. mee haalt..
Tja, dat je zelf je post inzet op +2 geeft al aan dat je het meer dan +1 waard vind, maar blijkbaar denken andere users daar anders over.Beoordelingen: +2, -1: Overgewaardeerd, 0: Gemodereerd, 0: Gemodereerd, +1: Inzichtvol, -0.80: Gemodereerd, Totaal: 1.2 / 6x
Je post heeft inhoudelijk slechts heel zijdelings met het Koolance waterkoelingsysteem te maken. Als het naar +2 gemodereerd word dan is dat wmb net zo goed als een eindscore van +1.
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
Uit de FAQ:Krypt schreef op 28 oktober 2002 @ 23:19:
Vind +1 Inzichtvol eigenlijk wel genoeg.. Vind het persoonlijk een beetje raar om te gaan zeuren naar een hoger puntenaantal... Het gaat om de reactie, niet om de puntjes die je er evt. mee haalt..
Mijn reactie is bijzonder slecht gemodereerd en daarover wil ik mijn gal spuien
Dat kan op dit forum ook, maar let erop dat de betreffende reactie misschien ook objectief gezien juist gemodereerd is. Extra uitleg kan dan helpen accepteren dat het uiteindelijk een lapje tekst is. Een scheldkanonnade kan ook, maar dan wordt het probleem op geheel andere wijze opgelost (verwijdering user).
Let er iig op dat de mensen op dit forum waarschijnlijk niets met een onterechte moderatie te maken hebben, aangezien iedereen kan modereren. In ieder geval is het vaste bezoek wel aardig op de hoogte van wat wel en niet kan en doorgaans (eigenlijk altijd) komen we er wel uit (lees de draadjes er maar op na).
Wat moet ik dan doen?
Allereerst een beetje geduld hebben. Als de moderatie onterecht is, zal een langsfietsende mod met een beetje meer verstand van modden deze weer in de richting van de juiste score zetten.
Als dat te lang duurt (We're talking hour's here ) is TMF de beste weg. Daar komen namelijk mensen die meer verstand van modereren hebben .
Aangezien commentaar op de frontpage volstrekt overbodig is, kun je erop rekenen dat dit commentaar zal verdwijnen.
Toch wil ik mijn standpunt verdedigen. Ik weerleg alle argumenten van alwin_h met meerdere tegenargumenten. Daarnaast geef ik een voorbeeld uit eigen ervaring dat als tegenargument dient. In de laatste paar zinnen geef ik aanvullende informatie over het onderwerp. Mijn post heeft dus een significante toegevoegde waarde welke naar mij idee meer dan 1 punt waard is.botoo schreef op 28 oktober 2002 @ 23:29:
[...]
Tja, dat je zelf je post inzet op +2 geeft al aan dat je het meer dan +1 waard vind, maar blijkbaar denken andere users daar anders over.
Je post heeft inhoudelijk slechts heel zijdelings met het Koolance waterkoelingsysteem te maken. Als het naar +2 gemodereerd word dan is dat wmb net zo goed als een eindscore van +1.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik leen ff je topic als je het niet erg vind 
De volgende reactie van mij: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=631312 (reactie op het artikel van Wouter) wordt als dubbelpost gemodereerd, terwijl niemand deze opmerking ook plaatst.
De volgende reactie van mij: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=631312 (reactie op het artikel van Wouter) wordt als dubbelpost gemodereerd, terwijl niemand deze opmerking ook plaatst.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Natuurlijk mag je je standpunt verdedigen, graag zelfs, ik heb er geen enkel probleem mee om mijn moderator acties zo nu en dan tegen het licht te houden.
Toch zie _ik_ geen reden om je posting op te hogen, net zo min als ik 'm zou verlagen als 'ie op +2 zou komen. Er zit imo net te weinig on-topic content in.
Toch zie _ik_ geen reden om je posting op te hogen, net zo min als ik 'm zou verlagen als 'ie op +2 zou komen. Er zit imo net te weinig on-topic content in.
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
Check. Tag is veranderd naar informatief.bobsnl schreef op 29 oktober 2002 @ 00:09:
Ik leen ff je topic als je het niet erg vind
Verwijderd
silentsnow: ik vind het een behulpzame reactie dus ik zet 'm op +2 Behulpzaam. Je helpt die persoon met z'n vragen bovendien vond ik het interessant. Je verdient iig meer dan alwin_h aangezien jouw reactie informatiever is.
Pagina: 1