Als ik need for speed hot pursuit 2 opstart geeft windows XP de foutmelding windows heeft een fout veroorzaakt in NFSHP2.exe, ik heb een GFC 2 GTS met de 40.71 en 40.72 geprobeerd maar bij allebij de zlefde fout, en ook bij de standaard windows drivers. Wat is er nogmeer te proberen, ik heb niks overgeclockt ofzow, en voor de rest is het een XP 2000+ op een gigabyte 7VAXP met 256 DDR3200, en de videokaart is van ASUS. Wie kan mij Helpen?
Zo'n fout ligt meestal aan Windows zelf. Kan je het spel daarna wel spelen?
The devil is in the details.
Dan denk ik dat je NFS een beetje brak is. Ga naar de winkel terug zou ik zeggen
(ook al denk ik niet dat je 'm gekocht heb
)
En die heeft ook Windows XP?
Probeer trouwens ook eens wat oudere drivers. Want de nieuwste zijn niet altijd de beste. De nieuwste zijn vooral het buggiest
Probeer trouwens ook eens wat oudere drivers. Want de nieuwste zijn niet altijd de beste. De nieuwste zijn vooral het buggiest
ja, maar ik heb dus mijn videokaart ook in me broers pc gestopt, en die heeft de zelfde mobo en ook de zelfde ram alleen een xp 1700+, en daar deed hij het wel met de nieuwste drivers
Doe zijn videokaart eens in jouw pc. (Denk niet dat het veel uit zal maken, maar ja)
Het lijkt me sterk, maar verwissel ook eens het geheugen en/of de processor.
je hebt al de werkende nfs hp2 dus probleem opgelost
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Pagina: 1