DV-Camera -> PC -> DV-Camera

Pagina: 1
Acties:

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoi,

Weet iemand of het mogelijk is om met een DV bewerkingskaart beelden te bewerken en deze daarna weer terug te sturen naar de DV-Camera?

Ik heb ooit eens ergens gezien dat hier aangepaste kabels voor zijn. Klopt dit.

Zo behoudt ik namelijk de originele kwaliteit.

b.t.w. het is een Sharp VL-PD6 & Fast DV.Now

Thanx

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
Je DV Camera moet een DV-In bevatten. Vaak betekent dit dat je je camera om moet laten bouwen. Informeer eens in de nieuws groepen (nl.hobby.video of zoiets), die mensen weten er meer van.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Ik heb ook zoiets gehoord. Met de een of andere truuk moet je het toch weer in je camera kunnen stoppen.
Als je het gevonden hebt, zet je het dan even in deze thread?!
thanks

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

De camera moet DV-in geschikt zijn !!! Sommige camera's is dit met een widget aan te zetten (ongeveer 300 piek).

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Dit geschikt maken kan ook met software en een kabeltje.

Zie hiervoor http://www.lynxdv.com

Ik heb mijn Sony TRV210E zo blijvend DV-in gekregen. Je hebt niet continu een dongel nodig en je kunt meerdere camera's aanpassen.

Willem

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-03 09:08
Struin eerst internet even af, de MV200 van Canon kon je met de AB ook DV-in maken, wellicht zij er ook truukjes voor deze camera.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Je kan dat toch met 'FireWire' doen, als je tenminste die aansluitingen hebt.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-03 09:08
Kip: OMdat de regering vind dat als je op een camera kunt opnemen is het ook een videorecorder en daar liggen dan hogere invoerbelastingen op, daardoor wordt de camera opeens duurder, daarom wordt in Europa de DV-in uitgeschakeld in de sw van de camera. (belachelijk maar ja) Dit is wat mij verteld is, dus wellicht zijn er ook andere redenen, je kunt ze wel met DV-in kopen en dan zijn ze opeens 400 gulden duurder. Het rare is ook dat men dit bij analoge camera's niet doet. Het woordje digitaal lokt bij een hoop mensen toch nog wel de mogelijkheid tot uitmelken uit.

Hop,hop,hop!

Pagina: 1