Waarom hier wel en daar niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier geeft iemand een alternatief programma aan en wordt daarvoor ook beloond. Ook hier wordt een reactie rijkelijk beloond voor het geven van een site waar meer andere programma's staan. Waarom wordt dan deze reactie dan lekker met een 0 off-topic beloond :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Tweede riekt meer naar spam vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

+1 behulpzaam :)

__/edit\__
sdomburg schreef op 28 oktober 2002 @ 22:41:
mwah, voordeel van de twijfel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op 28 oktober 2002 @ 22:41:
Spam, mag ik dan jouw argumentatie hebben waarom dit volgens jou 'spam' is? Ik krijg er niet voor betaald om het te promoten hoor. Ik ben tevreden met Soulseek en het kan m.i. geen kwaad om dat in zo'n topic aan bod te stellen en om daarbij voordelen te noemen waarbij ik ook het voordeel noem dat wanneer jij erg graag een bepaald liedje wilt hebben dat je daar dan voor kunt betalen terwijl als je dat niet wilt je toch standaard een werkend systeem hebt (GoT/T.net gaat ook op die manier werken heb ik gehoord). Het enige waar ik je gelijk in kan geven is dat er niet naar gevraagd werd. Joy, discussie is niks mis mee en aanbod van alternatieven geven ook niet, toch?

Naast mijn mening dat ik het prettiger vind werken is er ook een andere achterliggende gedachte en die zit 'm in het feit dat KaZaA rechtzaken aan de broek heeft. Nog een andere achterliggende gedachte is dat het positief is om zoveel mogelijk veelzijdigheid te creeren wat die P2P progsels betreft aangezien je dan roet in het overzicht van de tegenstander gooit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 02:08:
[...]

Spam, mag ik dan jouw argumentatie hebben waarom dit volgens jou 'spam' is? Ik krijg er niet voor betaald om het te promoten hoor. Ik ben tevreden met Soulseek en het kan m.i. geen kwaad om dat in zo'n topic aan bod te stellen en om daarbij voordelen te noemen waarbij ik ook het voordeel noem dat wanneer jij erg graag een bepaald liedje wilt hebben dat je daar dan voor kunt betalen terwijl als je dat niet wilt je toch standaard een werkend systeem hebt (GoT/T.net gaat ook op die manier werken heb ik gehoord). Het enige waar ik je gelijk in kan geven is dat er niet naar gevraagd werd. Joy, discussie is niks mis mee en aanbod van alternatieven geven ook niet, toch?

Naast mijn mening dat ik het prettiger vind werken is er ook een andere achterliggende gedachte en die zit 'm in het feit dat KaZaA rechtzaken aan de broek heeft. Nog een andere achterliggende gedachte is dat het positief is om zoveel mogelijk veelzijdigheid te creeren wat die P2P progsels betreft aangezien je dan roet in het overzicht van de tegenstander gooit :Y)
Ik zei riekt, ik kan (nog ;) ) niet ruiken of het echt zo is. Verder heb ik 'm niet naar beneden gemoddeeerd ofzo, dus chill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier mag nog wat geschaafd worden want ze staan nog niet op hun terechte score :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin, waar is 'hier?' ;)

Enne, kunnen jullie deze van de +4 Inzichtvol afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
ramH schreef op 29 oktober 2002 @ 23:06:
Robin, waar is 'hier?' ;)

Enne, kunnen jullie deze van de +4 Inzichtvol afhalen?
Is eraf. Ik was wel een beetje laat om em een andere tag te geven, want inzichtvol was 't niet. Toen maar voor overbodig gekozen. Ook niet helemaal goed zag ik achteraf, want ik ging er vanuit dat divx wel vermeld was in 't verhaaltje bovenaan. In ieder geval, +1 lijkt me wel ok voor zo'n vraagje.
Pagina: 1