Ik heb een compaq pressario laptop met xp. Vandaag is hij vastgelopen, en ik kon niets meer, alleen nog maar uitschakelen. Als ik hem nu aanzet kom ik in een soort loop terecht; ik krijg het compaq logo te zien, en hij schakelt weer uit en aan, dan weer het logo enz... Ik kan met een opstartdiskette wel in ms dos komen, maar ik heb geen idee hoe ik dan vanuit dos in windows moet komen... Help?
Verwijderd
Kun je wanneer je met de XP installatie CD je machine boot je harde schijf zien als je een repair laat doen (die hoef je niet eens af te maken trouwens, als je de schijf maar ziet)?
Als dat niet zo is, ben ik een beetje bang voor je harde schijf...
Ik heb via de recovery cd geprobeerd een backup te maken, maar dan geeft ie allemaal foutmeldingen over clusters die weg zijn en zo..Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:39:
Kun je wanneer je met de XP installatie CD je machine boot je harde schijf zien als je een repair laat doen (die hoef je niet eens af te maken trouwens, als je de schijf maar ziet)?
Verwijderd
harde schijf kapoetie...
Maakt je harde schijf misschien ook nog bijgeluiden (Tak Tak tak)?
Maakt je harde schijf misschien ook nog bijgeluiden (Tak Tak tak)?
Kdenk dat t je hardeschijf is dan...
edit:
2 slow
2 slow
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.