Goede Cooler Voor een AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Idd. Ik ben op zoek naar een goede koeler.

Ik heb de pc al draaien maar deze wordt 3 november geunlockt.(amd Xp)
Ik wil er een tijdelijke zware cooling op zetten. Maar ik wil nog ff wachten met waterkoeling. Zit er wel aan te komen maar eerst mijn rijbewijs.

Dus mijn vraag is Ik heb een amd xp 1800+ die ik goed wil overklokken zonder waterkoeling.

Welke Cooler ken ik het beste pakken???.

Ja ik heb de search gebruikt.
En ik ben ook al website's afgegaan van zalman enzo.

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 22:21
Ook al heb je de search gebruikt, ik vrees dat je niet meer kunt verwachten dan een slotje.

Dato DUO synth voor twee

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 14:58
Coolermaster DP5, koelt enorm goed en is lekker stil

//offtopic
misschien wel handig om hem te helpen ipv om een slotje te roepen

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:59
Search, search, search... En anders een ALPHA PAL 8045

Verwijderd

Speedy-power-II schreef op 28 oktober 2002 @ 21:34:
Idd. Ik ben op zoek naar een goede koeler.

Ik heb de pc al draaien maar deze wordt 3 november geunlockt.(amd Xp)
Ik wil er een tijdelijke zware cooling op zetten. Maar ik wil nog ff wachten met waterkoeling. Zit er wel aan te komen maar eerst mijn rijbewijs.

Dus mijn vraag is Ik heb een amd xp 1800+ die ik goed wil overklokken zonder waterkoeling.

Welke Cooler ken ik het beste pakken???.

Ja ik heb de search gebruikt.
En ik ben ook al website's afgegaan van zalman enzo.
Je moet hardware sites afgaan. Als iedereen nou es zn search begon op de fontpage he, dan zijn er 50% minder van dit soort topics. Check Tomshardware.
:*)

Verwijderd

fatalharry schreef op 28 oktober 2002 @ 21:38:

//offtopic
Nee, want het is wel eens genoeg met de "Welke koeler" topics. ;)

• Xtremer
In de search staan alleen problemen met coolers. Niet welke koeler ervoor gechiks is DiMension!!!

Voorbeeld 2 die niet kan lezen!! Fewture: Je moet hardware sites afgaan.

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 22:21
fatalharry schreef op 28 oktober 2002 @ 21:38:

//offtopic
Het spijt mij heel erg, maar hier is zo ontzettend veel over te vinden. Ik geloof niet dat je hier via de search geen nuttig antwoord op kan krijgen.

Via de search: Cooler voor Athlon XP

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

DiMension schreef op 28 oktober 2002 @ 21:40:
[...]

Het spijt mij heel erg, maar hier is zo ontzettend veel over te vinden. Ik geloof niet dat je hier via de search geen nuttig antwoord op kan krijgen.
De search is brak, maar google werkt ook.

TS:

Er is een review van iets van 50 (!!!!!) koelers. Aan jou de uitdaging om hem te vinden :+
Speedy-power-II schreef op 28 oktober 2002 @ 21:40:
In de search staan alleen problemen met coolers. Niet welke koeler ervoor gechiks is DiMension!!!

Voorbeeld 2 die niet kan lezen!! Fewture: Je moet hardware sites afgaan.
Ga ff lekker fietsen ofzo! Moet ik het voor je zoeken anders??? Of redt je het zelf wel? Niet kunne lezen, wel &*&*#&*#$ :( Niet kunnen zoeken zul je bedoelen!

• Xtremer
HET IS TIJDELIJK MAAR HET MOET EEN ZWARE KOELER ZIJN VOOR EEN OVERCLOCK.

Srry dat ik zo reageer. Het lijkt of de mensen niet kunnen lezen!!

• MMUilwijk
  • Laatst online: 20:23
Je hoeft niet zo te schreeuwen...Er is idd genoeg info te vinden op het net hierover...
Coolermaster HHC-01 (heatpipe) is een goeie...
En kijk voortaan eens even rond voordat we het zoveelste topic hierover krijgen ...

Everytime I suffer I become a better man because of it

Verwijderd

Speedy-power-II schreef op 28 oktober 2002 @ 21:44:

Nee, jij wil niet zoeken.. dat is het probleem. Lezen kunnen we wel, maar jij niet. Er is al gezegd waar je moet kijken.

:)

Edit: Maar goed, nog 1x dan maar : http://www17.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/

And there is more!!! :D :D

• DjGeRo
  • Laatst online: 20-02 05:19
Coolermaster HHC-L61 Heatpipe Silent

Afbeeldingslocatie: http://www.exile.nl/media/heatpipe.jpg

Check pricewatch voor eventuele prijzen :P specs...
  • Afmetingen fan: 80 x 60 x 44 Materiaal : Koper CFM waarde: Max 14.1 CFM Geluid niveau : 25 db(A) Gewicht : ca. 520 gram

Verwijderd

Delta met een Alpha

en ja ik weet het is moeilijk ervaar het zelfs dagelijks maar gebruikt svp de search

en waarom is er gewoon geen up to date faq over dan voorkom je zo onnodige topics

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:58
The answer is out there...

and now it is your lifetask to find it.

:7

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

• DjGeRo
  • Laatst online: 20-02 05:19
Mensen laat het dan ook met rust, wacht op een modje, niet zeiken maar "mond" houden, lekker laten lopen, hij weet het nu ook wel.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Tog waterkoeling, maar vet cheap en stil :)
http://www.tweaktown.com/....php?dType=review&dId=344

Topic waar ze aan een inkoopactie denken voor het ding:
[rml]Bartjuh in "[ IA] Animo check titan silver fans en zm"[/rml]

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

DjGeRo schreef op 28 oktober 2002 @ 21:51:
Coolermaster HHC-L61 Heatpipe Silent

[afbeelding]

Check pricewatch voor eventuele prijzen :P specs...
  • Afmetingen fan: 80 x 60 x 44 Materiaal : Koper CFM waarde: Max 14.1 CFM Geluid niveau : 25 db(A) Gewicht : ca. 520 gram
Ik heb de HHC-001 met een zalman fanmate :) heeerlijk traploos regelbaar... ehrmmm.... dat klinkt alsof ik over een vibrator praat :D ;)

Hoe dan ook, m'n XP1800+ blijft lekker onder de 50C stressed met de fan op de langzaamste stand, oftewel RUST :)

I love watercooling

Verwijderd

waarom geen slotje? t wekt blijkbaar toch een hoop irritatie op, wat ik geheel kan begrijpen. en echt wel dat er met een beetje googlen/searchen naar revieuws wat moois uit komt.
bovendien zijn de meningen over menig cpukoelertje erg verschillend blijkt wel uit de meeste "welke cooler"-topics.
ik heb tot nu toe meer negatieve reacties gehad over de hhc-001 dan positieve, dus die zou ik nie nemen.
verder pal 8045 alleen maar positieve verhalen maar wel prijzig.
succes.

Verwijderd

Ik heb een super Silent pro van Arctic Cooling lekker stil en er past een 80 mm fan op dus je kunt em nog stiller maken of beter laten koelen net wat je wilt.

Een bijkomend vooordeel van deze koeler vind ik de prijs € 20 bij gistron. :Y)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 21:58

jotheman

Was like that when I got here!

Speedy-power-II schreef op 28 oktober 2002 @ 21:44:

Tjee man... da lijkt echt op iemand die nie geholpen wil worden... Ik go with the flow Search of google... kommop man tis nie zo moeilijk... Jij bent echt geen uitzondering op de gemiddelde koeler-zoekende tweaker...

I see dead pixels...

• Xtremer
Nou laat ik het zo stellen Ik heb nu een boxed processor van amd. De koeler is volgens mij hetzefde als deze coolmaser http://www.coolermaster.c...ooler/fcpga/dp5-6h51.html. De koelblok is het zelfde, Alleen de fan heeft meer (wiekens)

Deze blijft na een overclock van 1533 mhz naar 1666 mhz(nogsteets gelockt) stressed op 50 graden is dit dan een goede koeler???? of zijn er zwaardere coolers?

Verwijderd

Neem een groot blok; bijvoorbeeld de DP5-7H53F en zet er een 80 mm case-fan op.

goedkoop en zeer doeltreffend.

• Xtremer
jotheman schreef op 28 oktober 2002 @ 22:50:
[...]

Tjee man... da lijkt echt op iemand die nie geholpen wil worden... Ik go with the flow Search of google... kommop man tis nie zo moeilijk... Jij bent echt geen uitzondering op de gemiddelde koeler-zoekende tweaker...
Ja sorry ik was ff kwaad op een stel mensen die de topic verpesten. het gaat er om dat ik 3 november mijn processor wordt geunlockt. Aangezien dat ik bezig ben met een rijbewijs, Wil ik nu nog geen waterkoeling aan schaffen ivm de prijs. Dus ik zoek een goede zware koeler die mijn amd koud genoeg kan blijven. Hoe kouder hoe beter des te verder kan ik hem overklokken. Nu heb ik dus een boxed proc. Daar zat een koeler bijgeleverd. Die hou hem nu op 1666 mhz op 50 Graden. (1533 standaard) Maar welke koeler is zwaarder zijn er koelers die deze rond de 40 kan trekken . Ik dacht mischien zelf aan een volcano 7+ of de coolmaster (met die heat pipe.) Mischien kennen jullie wel betere koelers. En aangezien dat ik wel heb gezocht in de search .Maar er zijn ondertussen nieuwe coolers uitgekomen. En op internet kon ik niet veel vinden, Behalve dan dat van tom's hardware. Dus vandaar dat ik jullie hulp inroep.

Welke koeler is het Goed?? voor mijn cpu een koude douche te geven??

Verwijderd

een goede koeler kost toch ook tegen de 50 euro. zoals ik al zei alfa pal 8045 is een goede keuze. wil je minder geld uitgeven kun je een spire whisperrock kopen.
maar je kunt dan maar beter even een beetje geduldig zijn als je toch nog bezig bent met rijlessen. je kunt beter daarna je waterkoeling aanschaffen en doe het nog maar even met het crappy coolermasterding.
maar omg, doe alsjeblieft zelf even wat moeite.
www.tomshardware.com
enorme roundup van ongeveer alle koelers die er op dit moment zijn voor de athlon....
je kunt best kwaad worden op een stel mensen die gewoon gelijk hebben, maar verwacht dan verder geen hulp meer.
"Ik ben duidelijk eem te goed persoon voor deze planeet" dank u, ja graag gedaan :P

Verwijderd

Speedy-power-II schreef op 28 oktober 2002 @ 22:58:
[...]

Ja sorry ik was ff kwaad op een stel mensen die de topic verpesten. het gaat er om dat ik 3 november mijn processor wordt geunlockt. Aangezien dat ik bezig ben met een rijbewijs, Wil ik nu nog geen waterkoeling aan schaffen ivm de prijs. Dus ik zoek een goede zware koeler die mijn amd koud genoeg kan blijven. Hoe kouder hoe beter des te verder kan ik hem overklokken. Nu heb ik dus een boxed proc. Daar zat een koeler bijgeleverd. Die hou hem nu op 1666 mhz op 50 Graden. (1533 standaard) Maar welke koeler is zwaarder zijn er koelers die deze rond de 40 kan trekken . Ik dacht mischien zelf aan een volcano 7+ of de coolmaster (met die heat pipe.) Mischien kennen jullie wel betere koelers. En aangezien dat ik wel heb gezocht in de search .Maar er zijn ondertussen nieuwe coolers uitgekomen. En op internet kon ik niet veel vinden, Behalve dan dat van tom's hardware. Dus vandaar dat ik jullie hulp inroep.

Welke koeler is het Goed?? voor mijn cpu een koude douche te geven??
Ok... aangezien je gvd zelf niet 1 sec de moeite neemt om het zelf uit te zoeken zal ik het je zeggen :(

Koop een Thermalright + Delta 80HP. 100% gegarandeerd de allerbeste koeler die er is! Geen gein, een betere is er niet. Happy now?

Waarom probeer je het door te drammen? Je kunt wel zeggen dat wij je topic verpesten, maar JIJ houdt je niet aan de regels kerel. Wij wijzen je daarop en nog trek je je er niks van aan! En je negeert die posts gewoon! Wat is dat nou :? Wel de moeite nemenom hier te posten, maar niet ff zoeken.. 5 min werk, echt zo klaar. Maar nee hoor...lekker eigenwijs.

Zeg het maar, ik snap er niks van..

Edit: dit staat notabene in hetzelfde forum: Thermalright SLK-800 + Delta FFB0812EHE Dat is een Thermalright met Delta.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:50

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 01:17:
Ok... aangezien je gvd zelf niet 1 sec de moeite neemt om het zelf uit te zoeken zal ik het je zeggen :(

Koop een Thermalright + Delta 80HP. 100% gegarandeerd de allerbeste koeler die er is! Geen gein, een betere is er niet. Happy now?

Waarom probeer je het door te drammen? Je kunt wel zeggen dat wij je topic verpesten, maar JIJ houdt je niet aan de regels kerel. Wij wijzen je daarop en nog trek je je er niks van aan! En je negeert die posts gewoon! Wat is dat nou :? Wel de moeite nemenom hier te posten, maar niet ff zoeken.. 5 min werk, echt zo klaar. Maar nee hoor...lekker eigenwijs.

Zeg het maar, ik snap er niks van..
_/-\o_

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dicht.

Dit is inderdaad gewoon zoekwerk!

Maar sommige mensen hier in dit topic mogen het ook wel wat rustiger aan doen..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.