Ik heb nu 2x 5 1/4" bay hdkoelers (dus gewoon 2 fans in een zo'n 5 1/4" geval), en nou dacht ik gister 'dat ken toch veel mooier'? Dus ik wil der nu 1 grote plexiglas plaat van maken (dus ter grootte van 2 bays boven elkaar, is 15x8,5cm), als een soort glowpad, dus ook met zo'n patroon erin. Daar moeten dus 4 40mm fans in. En ik ben niet zo creatief, dus ik zou graag van creatieve tweakertjes allemaal ideetjes willen voor creatieve verdeling van de fannetjes en creatieve patroontjes om erin te graveren. Er moet natuurlijk wel een rand (of 2?) overblijven om 4 3mm leds in te proppen.
En iemand een idee hoe ik kan zorgen voor iets wat op een fingerguard lijkt of hoe ik er een echte fingerguard op vast moet maken?
Gewoon strookjes plexiglas laten zitten in de gaten voor de fans lijkt me erg lastig om te maken en ik denk ook nie dat daat gaat lukken.
Komop tweakers, wees creatief
PS Als deze post nie duidelijk is, zeg het maar, dan probeer ik in paint wel iets te maken
En iemand een idee hoe ik kan zorgen voor iets wat op een fingerguard lijkt of hoe ik er een echte fingerguard op vast moet maken?
Gewoon strookjes plexiglas laten zitten in de gaten voor de fans lijkt me erg lastig om te maken en ik denk ook nie dat daat gaat lukken.
Komop tweakers, wees creatief
PS Als deze post nie duidelijk is, zeg het maar, dan probeer ik in paint wel iets te maken