DoS Attacker op mijn pc!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62105

Topicstarter
He. Ik heb even een probleem en ik zou graag jullie advies willen

Ik heb op irc gezeten en toen kreeg ik een PM. De eis was binnen 10 seconden mijn nick veranderen of ik moest vrezen voor mijn internet verbinding. Ik vroeg me verbouwereerd af wat er in hemelsnaam aan de hand was, en waarom ik mijn nickname moest veranderen. Hij bleek dezelfde nickname wel eens te gebruiken... Ik heb gezegd dat ik niemand lastig viel, en lekker op 2 kanalen zat waar hij toch nooit kwam.

Dat was dus het laatste wat ik kon zeggen, want toen lag mijn internet er al uit... Hij heeft een DoS attack uitgevoerd op mijn ip, en sindsdien kan ik zeer sporadisch internetten omdat hij door blijft gaan. Ik heb mijn provider al gebeld, en ik heb een nieuw ip adres aangevraagd. Dat ga ik dus nu ook wel krijgen, daar niet van, maar ik ben toch redelijk pissed eigenlijk.

Ik heb zijn ip adres opgezocht maar dat bleek natuurlijk een anonieme proxy te zijn in frankrijk. Daar kun je dus geen zak mee. Enig idee hoe ik hem hiermee kan laten ophouden? Ik vind het gewoon super vervelend dat iemand anders kan beslissen wanneer ik internet mag gebruiken van hem.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

@jes @ irc server erop aangesproken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
BackSlash32 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:01:
@jes @ irc server erop aangesproken?
denk dat je voor zoiets bij een opertje moet zijn, en die eventjes liev aankijken en een logje laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja en dan? Dan heeft ie toch nog steeds mijn ip adres? Dat wordt weliswaar verandert, maar toch... Ik zou het liefst zijn ISP ervan op de hoogte stellen, want als hij dit bij mij doet, dan doet ie vast ook andere dingen op internet niet via IRC.

Wat een absolute stomme zak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35417

Als je provider kan achterhalen: abuse@<isp>.fr :? En anders idd de ops aanspreken, en/of achterhalen van welke site/comm het kanaal is, en daar contact mee op nemen als je niks van de ops hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Cougar is fwuser@195.154.181.193 * nini
Cougar on #xxxvcd
Cougar using irc.isdnet.fr Cable & Wireless France EFnet IRC Server, Paris
CouGaR End of /WHOIS list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij heeft in ieder geval dezelfde nick, dat is wel duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21543

oh, je bent ook een tweaker.. sorry, zal hem even uitzetten.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-06 20:25

tweakerbee

dus..?

Proxy kan ook reggen welk IP op welk tijdstip bezig was. Je moet contact opnemen met de admin van de proxy.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30890

Bij dergelijke mensen geeft mij de gedachten dat ze absoluut geen leven hebben erg veel troost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
tweakerbee schreef op 28 oktober 2002 @ 21:22:
Proxy kan ook reggen welk IP op welk tijdstip bezig was. Je moet contact opnemen met de admin van de proxy.
Nu maar hopen dat het niet de admin zelf is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:50
Anoniem: 21543 schreef op 28 oktober 2002 @ 21:09:
oh, je bent ook een tweaker.. sorry, zal hem even uitzetten.

;)
lol :D
Pagina: 1