woei!
Verwijderd
waarschijnlijk ken dat niet. Als windows hardware niet onthoudt, doe je er niet veel aan om dat te verhelpen. je kunt alleen eens kijken of hij een hardware conflict heeft met een ander apparaat. dat kun je zien bij het apparaatbeheer in het configuratiescherm, maar een beetje tweaker weet dat
dus..... het lullige is dat als ik de drivers installeer, het ding prima werkt.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 11:54:
je kunt alleen eens kijken of hij een hardware conflict heeft met een ander apparaat. dat kun je zien bij het apparaatbeheer in het configuratiescherm, maar een beetje tweaker weet dat
alleen windows "onthoudt" ze niet. Bij elke reboot moet ik ze er opnieuw op zetten. Word je aardig gek van...
Ik ga effies een ander PCI slot proberen.
woei!
Verwijderd
Heb je geen XP? XP maakt alle videokaart-drivers meestal zelf. Ik heb een TNT2 op PCI. Die had in 98 en millenium altijd hardwareconflicten met de soundkaart. Ander slot geprobeerd, zelfde probleem. BIOS veranderen hielp ook niet. Maar met XP is er geen vuiltje aan de lucht...
sorry hoor, maar XP komt er effies niet op bij mij. Mn werk laptop met XP crasht om de zoveel dagen en dat heb ik met win 2000 nog niet meegemaakt... Denk dat het aan SP3 ligt.
woei!
Pagina: 1