<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 06 november 2000 23:08 schreef Grrrrrene het volgende:
Helemaal niet omdat ik intel gebruik ofzo en omdat ik net ook een P3-800E heb gekocht, maar die AMD's die 2 berichten terug werden genoemd zijn ruim een maand tot 3 maanden oud, wat zeg ik? 4 Maanden! Daar moet je dus niet van uit gaan. Ik heb genoeg plaatjes gezien om te geloven dat die pinnen echt weg zijn, dit neemt niet weg dat je als je snel bent toch wel een unlockbare TBird kunt kopen hoor. Intels overclocken gewoon beter, laat je niets wijs maken, kijk maar eens op
www.overclockers.com. Daarbij: je wilt toch niet serieus zo'n VIA chipset? Hebben hier bij ons thuis niets dan ellende op geleverd. Maar goed, bij anderen werkt het weer als een trein... Ik ga desondanks voor Intel en dus stabiliteit. Hoewel het wat meer kost haal je er met overclocken ook meer uit.[/quote]**Feit Mijn T-bird 950 loopt op 1100MHz..
**Feit Jouw PIII 800e kost nu 720,-
mijn T-Bird kost nu 760,- = meer snelheid voor je geld..
ga nou niet lopen bleren dat pIII's beter overklokken dan AMD's,, vroeger wel ja met de K62's en 3'tjes maar nu echt niet meer
menig duron 600 loopt op 900 Mhz (soms 1000MHz:7) ZONDER dat het moederbord **out off specs** (en dus ONSTABIEL) loopt... ooh ja dat is dus 150% van de orginele snelheid,, lukt je nooit met een intel processor.. zelfs niet met die ****celly2's