5.1 geluid uit laptop??

Pagina: 1
Acties:

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 20:32

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
ik heb dus sinds kort een laptop (toshiba SP6100) en daar zit wel een geluidskaart in, maar das gewoon een stereo uitgang en een mic ingang.

er zit dus een dvd speler in en ik heb een stereotoren met een 5.1 ingang (6 losse bussen niet een digitale ingang oid) en dat wilde ik dus errug graag combineren.

nu weet ik wel van het bestaan van de SB extigy, maar die is ten eerste vrij prijzig en ten tweede weet ik nie zeker of daar wel zo'n 5.1 uitgang aan zit (dus of er een decoder inzit).

dus: zijn er alternatieven en zit er een decoder in die extigy???

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:57

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
ja, dan heb ik dus een digitale uitgang nodig op mijn laptop, want ik denk nie dat er dolby digital geluid gedecode kan worden uit wat er uit de stereo uitgang komt. dolby pro logic wel, maar dat kan mij stereo toren zelf ook wel.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Die Promedion laptop waar een aantal topics over lopen/liepen heeft een 5.1 uitgang. :)

.... Ik weet het ook niet

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:57

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Het is mogelijk om het geluid in dolby surround/prologic over je L+R kanalen te krijgen met je DVD software.

* memphis heeft dat ook zo een tijdje gehad.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
mbvisiontt schreef op 28 oktober 2002 @ 20:39:
Die Promedion laptop waar een aantal topics over lopen/liepen heeft een 5.1 uitgang. :)
heb al een laptop!!!

enne dolby pro logic is nog geen dolby digital hè. het klinkt best ok dat weet ik ook wel, maar ik heb liever een geluidskaart met een goeie decoder met een analoge 5.1 uitgang.

• Orion84

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
k dat ziet er interessant uit, ga o de HCC eens kijken of ik zoiets kan vinden.

Pagina: 1