gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
75 euro bij je 250 euro en je hebt de Canon A40, best een aardig stukje beter...
't is maar net wat je te besteden hebt..
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
zelf heb ik een olympus c-120, beetje low buget, maar wel scherp (2.1 mp) en makkelijk te gebruiken. ik maak toch alleen maar foto's voor school, Cm en soms verjaardagen enzo
heb er wel een 128 mb mem card bijgekocht = wel makelijk
In dat geval is de Canon A200 prima voor joueliminator007 schreef op 28 oktober 2002 @ 20:24:
Als tie foto's ala finepix1300 maakt ben ik tevrede!
De foto's zullen een stuk beter zijn dan de 2-jaar oude Fuji 1300...
nogmaals...198 euro op internet, dus waarom zou je bij kijkshop kijken? (die 'm overigens niet verkoopt)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
én het is nog een Canon ook!
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S
Freelance tweaker
De goedkoopste 2mpix met zoom van enigszin kwaliteit is de Olympus Camedia C220Z van 269. Dit is echt een leuke camera, maar voor iets meer heb je de Canon Powershot A40, en voor nog iets meer de Olympus C300Z en voor nog iets meer heb je de ........
(Dit is dus de reden dat ik nog steeds geen nieuwe digicam heb gekocht, ik blijf maar in deze val trappen).
http://nl.msnusers.com/Mijncanona200fotos/shoebox.msnw
Natuurlijk kan dat.eliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 17:56:
1 ding hebben jullie nog steeds niet beantwoord, kan ik met deze camera meedoen aan de digi contests of is het daar te goedkoop ding voor? geen optische zoom bijv ...
fotograaf is belangrijker dan de camera.
Jouw bijdrage is ook erg nuttig.
Verwijderd
jeejz, wat een troepeliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 17:52:
ok hier de eerste foto (let vooral niet op de troep!!!)
http://nl.msnusers.com/Mijncanona200fotos/shoebox.msnw
maar op het eerste gezicht ziet dat er wel ok uit toch?
Verwijderd
ZEG DAN GEWOON NIKSVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:58:
ben anders ook erg blij met me finepix 2800 zoom maar die heb je niet voor dat geld
Heb ik wel beantwoord, maar jij leest niet goed.eliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:11:
en ik moet erbij zeggen dat die foto's niet op grootste en fijnste instellingen zijn gemaakt maar op medium!!! waarom antwoord niemand op mijn digi contest vraag?
Ares408 schreef op 29 oktober 2002 @ 17:57:
Natuurlijk kan dat.
fotograaf is belangrijker dan de camera.
als je mooie foto's kan maken kan je meedoen
zolang je een beetje camera heb (dus laten we zeggen, boven de 1.3 miljoen mp
het ligt eerder aan de gebruiker dan aan de camera...
tuurlijk kun je meedoen!eliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:11:
en ik moet erbij zeggen dat die foto's niet op grootste en fijnste instellingen zijn gemaakt maar op medium!!! waarom antwoord niemand op mijn digi contest vraag?
een beetje fotograaf maakt het niet uit welke camera hij gebruikt
die A200 is prima...
geen optische zoom? ach, dan loop je 3 stapjes naar voren
LOL. eliminator007 is gewoon vet blijAres408 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:13:
Heb ik wel beantwoord, maar jij leest niet goed.
Vette digicam heb je btw, same here.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
foto verwijderd....
dat arme meisje is amper 14
edit: link weg
Bij deze camera kan je de ISO waarde instellen (van 50 tot 400 dacht ik) Hoe hoger de ISO waarde hoe lichtgevoeliger de CCD is. Met een hogere ISO waarde kan je dus een kortere sluitertijd gebruiken.eliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 18:21:
tnx mense voor de reacties, sorry ik had over je antwoord heengelezen ares zal voortaan beter opletten. Ben blij dat jullie toch wat positief zijn had hem gekocht en eerste wat ik van paar man hoor dom dom had a40 gehaald bla bla bla dus had echt zoiets van nee he dat heb ik weer. Is er een site met tips voor de beginnende fotograaf, kan wel foto's maken maar beetje niveau te krijgen. Waar moet je op letten hoe zit het met iso en sluitertijden enz?
Sluitertijd kan je geloof ik ook instellen, maar dat spreekt verder voor zich.
Diafragma, bij jouw camera van f2.80-f5.6 Hoe hoger het getal hoe kleiner het diafragma. En dan heb je dus langere sluitertijd nodig. Met een groot diafragma heb je minder scherptediepte.
ze maakt haar huiswerk, dus waarschijnlijk zit ze nog in de brugklasMooooody schreef op 29 oktober 2002 @ 18:25:
[...]
hey doe eens niet zo pedo man!
dat arme meisje is amper 14
beetje triest he?eliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 19:51:
Hier het zusje van elim zelf, moody lief dat je het voor mij opneemt en wat die anderen betreft... tja wa moet ik er van zeggge
maarja, de puberteit gaat ook wel een keertje over
* Mooody is blij dat-ie liev is
dat is juist de ergste leeftijd qua hormoonhuishouding
ja dat is echt zo eenMooooody schreef op 29 oktober 2002 @ 20:09:
[...]
dat is juist de ergste leeftijd qua hormoonhuishouding
Verwijderd
Ik heb mn link al aangepast met die foto. Als Mooody dat ook nog doet in zijn bericht waar hij mij quote is alles weg denk ik..eliminator007 schreef op 29 oktober 2002 @ 19:51:
Hier het zusje van elim zelf, moody lief dat je het voor mij opneemt en wat die anderen betreft... tja wa moet ik er van zeggge
ps. Ik liep alleen maar een beetje te stangen, sorry voor het ongevraagd plaatsen van die foto.
Ben zelf 28 dus zou een beetje ERG triest zijn als ik op meisjes van deze leeftijdscategorie zou vallen.
En mocht Sjoukes hier nog op willen reageren? Niet doen!
Maar dit zijn de door canon opgegeven waarden. Zal dus wel aalemaal zonder flits zijn.
Met NiMH batterijen doe je er langer mee.
Helemaal mee eens, ik ben 2 keer met een kapotte digitale camera terug moeten gaan. 1x een Canon en 1x een MinoltaVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:27:
Een goede tip: koop je camera juist niet bij een online winkel. iig niet bij Alternate. Als er iets mis is met je camera is het juist fijn om gewoon een winkel te hebben waar je je camera terug kunt brengen. Ik had een camera (coolpix 2500) gekocht bij Alternate en die bleek stuk te zijn bij aankomst, dus ik de camera terugsturen. Blijkt dat ik de verzendkosten moet gaan betalenDas toch geen service. Uiteindelijk heb ik maar een Canon Powershot A40 laten toesturen want de coolpix 2500 was erg slecht leverbaar.... Ik ben erg
blij met mn Canon, misschien zelfs nog wel een betere koop dan die Nikon Coolpix 2500, alhoewel ie er minder gelikt uitziet.... Mijn conclusie online shops zijn een stuk goedkoper, maar als er iets kapot gaat is het een rampengebeuren. En je hebt geen verzendkosten bij een 'gewone' winkel....