Ik speel net suddenstrike 1 en ik vind het wel humor, zijn er hier nog meer mensen die het spelen, en wat is je ervaring?
geinstalleerd, gespeeld, verloren, nog een keer gespeeld, weer verloren, verwijderd.
nah, zo is het niet helemaal gegaan, losse missies zijn wel leuk, maar ik heb de nare eigenschap dat ik liever een heel dorp platbombardeer met een legertje barastuya's (stalinsorgels, nebelwerfers) dan dat ik mijn hele leger mobiliseer. ik ben nu even bezig met suddenstrike 2, ook wel weer even leuk.
nah, zo is het niet helemaal gegaan, losse missies zijn wel leuk, maar ik heb de nare eigenschap dat ik liever een heel dorp platbombardeer met een legertje barastuya's (stalinsorgels, nebelwerfers) dan dat ik mijn hele leger mobiliseer. ik ben nu even bezig met suddenstrike 2, ook wel weer even leuk.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb het een tijdje gespeeld, ik vind het wel leuk, maar het feit dat je geen nieuwe units kunt bouwen vind ik irritant. Ook is er maar een moeilijkheidsgraad. Het zou leuker zijn als je bijvoorbeeld kan kiezen uit easy/normal/hard.
Verder vind ik het er grafisch wel leuk uitzien.
SuddenStrike 2 heb ik nog niet gespeeld.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik vind het een geweldig spel, zeker op een LAN kan ik het graag spelen.. SuddenStrike 2 heeft veel weg van SuddenStrike 1 + SuddenStrike Forever.. dus met missie/theater editor en de units hebben nu wat meer opties en je kan ook nu met de Japanese Army aan de gang
Grafisch is er niet heel veel veranderd maar hier en daar wel verbeterd.
Tja dat je geen units kan bouwen... in het echt moest je het ook maar doen met wat je kreeg en je kan reinforcements krijgen. Ik vind SuddenStrike I + II zeker 1 van de leukere RTS'n. Maar da's enkel mijn mening
Tja dat je geen units kan bouwen... in het echt moest je het ook maar doen met wat je kreeg en je kan reinforcements krijgen. Ik vind SuddenStrike I + II zeker 1 van de leukere RTS'n. Maar da's enkel mijn mening
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik wil natuurlijk niet dom en lullig overkomen maar zowel deel 1 als 2 kan je moeilijkheidsgraad uitkiezenJozz schreef op 28 oktober 2002 @ 20:09:
Ik heb het een tijdje gespeeld, ik vind het wel leuk, maar het feit dat je geen nieuwe units kunt bouwen vind ik irritant. Ook is er maar een moeilijkheidsgraad. Het zou leuker zijn als je bijvoorbeeld kan kiezen uit easy/normal/hard.
Ik wil niet no dommer of lulliger overkomen, maar bij 1 kan je geen moeilijk heidsgraad kiezen. Alleen bij 2 kan datVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 06:32:
[...]
Ik wil natuurlijk niet dom en lullig overkomen maar zowel deel 1 als 2 kan je moeilijkheidsgraad uitkiezen
Maargoed, SS 1 heb ik echt heel veel gespeeld, dat is imho de één van de weinige RTSen waar je echt taktiek voor moet gebruiken. Soms hier en daar wat moeilijk, maa rdta maakt het juist leuk. Alleen de Multiplayer ervan zoog echt
SS 2, vond ik iets minder, niet veel vernieuwends, redelijk domme AI nog. Maar alsnog een leuk spel om te spelen. Multiplayer heb ik daar niet gedaan.
vooral mulitplayer is zo goed!!! ik heb dit egt zolang online gespeeld... zeer gaaf
tis gewoon de beste RTS evertazzman schreef op 28 oktober 2002 @ 22:11:
Ik vind het een geweldig spel, zeker op een LAN kan ik het graag spelen.. SuddenStrike 2 heeft veel weg van SuddenStrike 1 + SuddenStrike Forever.. dus met missie/theater editor en de units hebben nu wat meer opties en je kan ook nu met de Japanese Army aan de gangGrafisch is er niet heel veel veranderd maar hier en daar wel verbeterd.
Pagina: 1