Toon posts:

Muisbal gekrompen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ergerde me de laatste zo aan het feit dat ik steeds de wieltjes van mijn logitech scroll muis moest schoon krabben, een keer in de 2 weken ongeveer, dat ik is ging bedenken hoe er nou zo veel rotzooi aan die wieltjes kon komen.
Mijn conclusie was dat mijn muis en muismat vies waren.
Eerst maakte ik mijn muismat schoon met een gewoon huis- tuin- en keukenschoonmaakdoekje en wat huis- tuin- en keukenzeep.

Na 2 weken waren de wieltjes weer vies, echt zo'n laag prut er op. Dus nu vond ik het tijd worden voor het wieltje, eerst gewoon wat gewassen met water maar dat werkte ook niet echt hard. Toen bedacht ik me dat een wasbeurt in de wasmachine op een lekkere temperatuur hem wel schoon zou krijgen. Dus het muisballetje tussen het ondergoed de 60 graden was in.
Na een tijdje zoeken vond ik het balletje weer terug in een .... . Hij zag er prachtig schoon uit, dus ik stop hem oppergelukkig in mijn muis.
Maar tot mijn grote schrik, hij reageert bijna niet meer! Dus ik schud een beetje met die muis heen en weer en ik hoor hem rond tikken, hij zat dus niet vast.
Ja je snapt het nu al, na een nauwkeurige meting in samenwerking met mijn ouders muis (dezelfde) kwam ik erachter dat het balletje was gekrompen in de was! |:(

Ik hoop dat jullie hier uit een les leren en nooit van zijn leven een muisballetje op 60 graden zullen wassen! altijd op 40 graden.. (kost ook minder stroom ;))

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Er zit toch maar een dun laagje plastic over een ijzer balletje? (of is dat alleen bij de oude muizen?)

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Wat dacht je van een optische muis aanschaffen? Hoef je ook je muismat niet meer schoon te maken! :P

What's a cube to you?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27

Shunt

Boe

erm hk ??
en gebruik een vrouwlijke muis :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Optische muis met muismat owned..
maar mijn muismat is ook zacht en lievvvvv :)

Verwijderd

ikheb een Optische logitech muis met zonder mousemat! werkt ook prima!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat ik dus ook maar is een optische muis ga aanschaffen, dit werkt zo niet...

• Rizzi
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Als je de muisbal en wieltjes in je muis wilt gebruiken [en je hebt nog steeds niet een optische gekocht :P] kunt je overigens ook de binnenkant met een fohn uitblazen.

ps: moet je niet bij een vrouwelijke muis doen >:)

What's a cube to you?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
OMG!! wat een aktie... :P

Als je muis snel vies wordt moet je gewoon minder vreten/roken bij je pc, het komt niet uit de lucht vallen :D

Enige oplossing is een optical aan te schaffen, kan je kliederen wat je wil, of het oog moet dan dicht slibben ;)

• Rizzi
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Redje schreef op 28 oktober 2002 @ 19:49:
OMG!! wat een aktie... :P

Als je muis snel vies wordt moet je gewoon minder vreten/roken bij je pc, het komt niet uit de lucht vallen :D

Enige oplossing is een optical aan te schaffen, kan je kliederen wat je wil, of het oog moet dan dicht slibben ;)
Als door het vuil e.d het oog dicht slibt...komt de muis dan nog wel van de muismat? :?

What's a cube to you?

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Ik gebruik al jaren een trackman marble, ideaal, en nooit last van vuil. Je hebt bovendien nog minder ruimte nodig ook...

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:36

PnD

like in Pinda ^_^

keb ms intellieye optical met zachte muismat.
ubergeil :D

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:47:
Ja ik denk dat ik dus ook maar is een optische muis ga aanschaffen, dit werkt zo niet...
Ik zou die niet uitwassen als ie vies word. :D
Kun je niet gewoon een balletje uit een oude muis halen. Of er een menemen van school, die moeten toch weer eens nieuwe muizen hebben :)

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Topicstarter
Ja balletjes genoeg hier, dus dat is eigenlijk het probleem niet echt.
Maar toch steeds dat schoonmaken weer :/

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:29

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Ik heb ook veel last van vieze muis ballen enzo en ik dacht er aan om me muisMAD in de was te doen niet te warm natuurlijk maar wie heeft er ervaring mee :) anders krijg me mama straks tussen de witten onderbroeken en blauwe muismad en dan is alles blauw :D zal ze leuk vinden :D

• wietse.cc
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-12-2023
Hattik ook altijd last van, ik deed gewoon een beetje verfverdunner op een wattenstaafje, en tis zo schoon ;)

Ben nu toch maar over op optische muis, elke 2 weken met een wattenstaafje aan de gang is ook niet alles :P

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 23:13

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

nou je moet gewoon geen muispad nemen is veel beter vind ik en een herzerven balletje hebben is ook heel handig

Kittekat.net ....

Pagina: 1