Ik heb sinds afgelopen vrijdag mijn nieuwe kast binne gekregen... zoals je ziet: de Lian Li pc70.
Hardware dat erinzit..
Gigabyte 7vrxp
512 DDR ram samsung pc2700
seagate barracuda IV 80 gb @7200 rpm
AMD xp 2000+
gf4 ti 4200 128 ddr
koeler: Artic super silent pro (t/m amd 2900+)
aureal vortex 2.0 geluidskaart (a3d, onder de cssers)
Enermax 350 watt adjustable fan voeding... (geround met dat witte spiraal..)
rounded cabels.

er zitten standaard felle leds in.. rood (voor HD) blauw (voor dat de pc aan is)
En hier een opstellingkje van mijn bureau..
Het logotech Momo stuur heb ik sinds enkele uren, en bevalt me nu al zeer goed, voorderest zie je 2 technics boxen die aangesloten zijn op mijn technics stereotoren, logitech keyboard second edition met beperkte oplage, koptelefoontje en ratpads muismat en natuurlijk niet te vergeten mijn Razer boomslang 2000dpi (ben csser).

owja en natuurlijk niet te vergeten mijn llyama 17" tft dat ik voor een heel aangename prijs heb kunnen regelen...

In de toekomst wordt er nog een heleboel aan gemod... o.a. waterkoeling... en nog veel dingen... ik update deze topic wel telkens
Hardware dat erinzit..
Gigabyte 7vrxp
512 DDR ram samsung pc2700
seagate barracuda IV 80 gb @7200 rpm
AMD xp 2000+
gf4 ti 4200 128 ddr
koeler: Artic super silent pro (t/m amd 2900+)
aureal vortex 2.0 geluidskaart (a3d, onder de cssers)
Enermax 350 watt adjustable fan voeding... (geround met dat witte spiraal..)
rounded cabels.
er zitten standaard felle leds in.. rood (voor HD) blauw (voor dat de pc aan is)
En hier een opstellingkje van mijn bureau..
Het logotech Momo stuur heb ik sinds enkele uren, en bevalt me nu al zeer goed, voorderest zie je 2 technics boxen die aangesloten zijn op mijn technics stereotoren, logitech keyboard second edition met beperkte oplage, koptelefoontje en ratpads muismat en natuurlijk niet te vergeten mijn Razer boomslang 2000dpi (ben csser).
owja en natuurlijk niet te vergeten mijn llyama 17" tft dat ik voor een heel aangename prijs heb kunnen regelen...
In de toekomst wordt er nog een heleboel aan gemod... o.a. waterkoeling... en nog veel dingen... ik update deze topic wel telkens
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2002 08:53 . Reden: breedte pics aangepast ]