Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
lijkt me niet qaangezien een led op 3-4volt werkt en een ccfl op 12..
je moet dus sowieso iets aan de weerstanden veranderen
je moet dus sowieso iets aan de weerstanden veranderen
Waarom wil je nog meer weten? klaar toch-JB- schreef op 28 oktober 2002 @ 18:19:
of heb je hier het printje van exter voor nodig, dat speciaal bedoeld is voor het laten faden van ccfl's:
Verwijderd
't zijn in principe dezelfde schema's, die van de cathodeshrobber is iets uitgebreider en er zitten veel zwaardere eindtorren in.
Verwijderd
Mmm, een CCFL aan een dimmer hangen kan wel....Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 18:38:
kan je ook een dimmer aan een ccfl hangen ?
ik wou het ff weten omdat ik heb geregeld dat ik een paar van die led-fade printjes krijg. ik vroeg me dus af of die ook voor een ccfl werkte, of dat ik daar weer ander printjes voor moest bestellen
maar iig bedankt voor de info.
ik heb dus het printje van exter nodig voor m'n ccfl's.
jep, ik heb er hier 5 in elkaar zitten 
ook van exter
ook van exter
Verwijderd
Die PCB's van Exter zijn echt zwaar okay! Als je zelf niet kan of wil etsen dan moet je echt bij Exter zijn
Firestormer schreef op 29 oktober 2002 @ 02:29:
waar haal je die ccfl faders dan
Die PCB's van Exter zijn echt zwaar okay! Als je zelf niet kan of wil etsen dan moet je echt bij Exter zijn
jep, ik heb er hier 5 in elkaar zitten
ook van exter
ik heb dus het printje van exter nodig voor m'n ccfl's.
of heb je hier het printje van exter voor nodig, dat speciaal bedoeld is voor het laten faden van ccfl's:
Verwijderd
zoeken met google naar cathode throbber.
is een ding dat 2 ccfls tegenovergesteld en instelbare snelheid kan laten faden.
exter zal ze ook wel hebben
is een ding dat 2 ccfls tegenovergesteld en instelbare snelheid kan laten faden.
exter zal ze ook wel hebben
Pagina: 1