Op deze pagina krijg ik onder "Nummer 1" een extra kolom van een paar pixels breed. Nu krijg ik hem alleen niet meer weg! En hij moet weg! Waar zit die code? Het lukt me namelijk echt niet....
Er staat een
Haal deze weg en die kolom zal ook verdwijnen.
code:
teveel in.1
| <TD> |
Dan mag jij hem voor me aanwijzen. Ik kan hem namelijk niet vinden...bazs2000 schreef op 28 oktober 2002 @ 17:56:
Er staat eencode:teveel in.
1 <TD>
Ligt het niet aan de cellpadding of zo??? Dat gevoel heb ik namelijk....
Verwijderd
in http://www.researchprojec...f/nieuwsbrief1/rechts.htm staat het volgende:
de 2e <TD> moet </TD> worden, dan is je spook kolom weg.
code:
1
2
3
| <TD VALIGN=top><p><br>[...hoop tekst...] <p align="right"> <a href="chair.htm"><i><b>Read More >>></i></b></a> <TD> |
De code is erg beroerd.
Afsluitende tags waarvan geen opening is, geen <head> en <body> tag, misschien komt het door die fouten, je weet het nooit.
En er staat celpadding= 5 terwijl je maar 2 hebt.
Afsluitende tags waarvan geen opening is, geen <head> en <body> tag, misschien komt het door die fouten, je weet het nooit.
En er staat celpadding= 5 terwijl je maar 2 hebt.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Sorry maar bij mij is die 2de <TD> al </TD>..... Zie ik het nou verkeerd of wordt hij op een of andere manier verkeerd afgebeeld?Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 18:05:
in http://www.researchprojec...f/nieuwsbrief1/rechts.htm staat het volgende:
code:
1 2 3 <TD VALIGN=top><p><br>[...hoop tekst...] <p align="right"> <a href="chair.htm"><i><b>Read More >>></i></b></a> <TD>
Aristos, doe eens "view source" en maak van die <TD> eens een </TD>.
Moet je kijken, de kolom verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik denk dat je in het vervolg beter even een vaste volgorde kunt aanhouden, dan zul je niet meer zo snel over iets heen kijken.
Edit:
Opgelost dus.
Ik ben te laat.
Moet je kijken, de kolom verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik denk dat je in het vervolg beter even een vaste volgorde kunt aanhouden, dan zul je niet meer zo snel over iets heen kijken.
Edit:
Opgelost dus.
Ik ben te laat.
Pagina: 1