[XPSP1] Zie geen CD-labels

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik draai Windows XP Professional met Service Pack 1. Via gpedit.msc (policy editor) heb ik Autorun uitgeschakeld. Nu zie ik geen CD-labels meer in Windows Verkenner, en ook niet in bijvoorbeeld Nero ofzo. Op zich niet vreemd omdat autorun uitstaat, maar ook F5 (refresh) veranderd er niks aan, en zelfs bij de properties zie ik helemaal geen label staan ;(

Hoe kan ik nou het label van een CD uitlezen ? Het probleem is namelijk dat ik een CD wil kopieren en ook het label het zelfde wil hebben, maar ik kan niet CD-copy gebruiken ...

Mother, will they like this song?

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Niemand die het weet ? Ik heb drie dagen geleden Adobe Premiere in mijn DVD-rom gehad, en dat label geeft 'ie nu nog steeds weer :X Terwijl ik er al minimaal 10 andere CD's in heb gehad :/

Eventueel een ander programmatje om het label te kunnen zien is ook goed, in Verkenner of Nero de properties van de CD opvragen geeft ook aan dat er geen label is, terwijl het label er wel degelijk zou moeten zijn...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Geen idee. gewoon op F5 rammen helpt dat niet. Had het ook weleens en dat hielp toen. Oh zie al dat je dat zelf al had gedaan. Onzinnig reply van mij. (gaat niet langs af en geen 200 piek)

ARME AOW’er

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Autorun weer aanzetten??. :P anders zou ik het ook niet weten.

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Verwijderd

In TweakXP kun je instellen dat er een auto-refresh plaatsvindt in Windows Explorer. Misschien is dat een optie.

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
Probeer eens de autorun terug aan te zetten zoals je hem hebt uitgezet, en dan via TweakUI uit te zetten. TweakUI geeft hier nl geen problemen.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17
Ik heb precies hetzelfde probleem... Na een reboot verschijnt pas de label van de nieuwe CD. Ik ga dat TweakUI maar eens proberen dan...

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Mhh dan gaat ik ook maar effe TweakUI proberen dan... zwaar irritant probleem dit !

Pagina: 1