Is het mogelijk om vanaf een andere locatie dan het @home netwerk je internetsite te updaten via FTP? Ik wil bijvoorbeeld vanaf de universiteit dingetjes up/downloaden, maar de login krijg ik niet goed.
Brinky
Brinky
dan doe je het toch echt niet goed.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:27:
Hmmm! FTP werkt bij mij dus NIET! Waar kan dat dan wel aanliggen? Ben mijn login en wachtwoord al na gegaan, deze moeten gewoon goed zijn. Ik gebruik het programma WSFTP, moet hier soms nog iets geavanceerds ingesteld worden? (Poortnrs, oid??)
Door inloggen op start.home.nl komt 't iig niet, kan ik ook nooit en FTP werkt wel gewoon.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:27:
Hmmm! FTP werkt bij mij dus NIET! Waar kan dat dan wel aanliggen? Ben mijn login en wachtwoord al na gegaan, deze moeten gewoon goed zijn. Ik gebruik het programma WSFTP, moet hier soms nog iets geavanceerds ingesteld worden? (Poortnrs, oid??)
Ik kan trouwens ook niet op start.home.nl inloggen vanaf een andere locatie. Zou dit probleem met elkaar samenhangen?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik krijg na "Pass blabla" het antwoordAnders een probere met telnet.
"telnet members.home.nl 21"
->220
"USER blabla"
->331
"PASS blabla"
->230
Als je dat na de -> trugkrijgt zou het moeten lukken.
Juist, en dat geeft weer dezelfde foutmelding: Login incorrect.cenix schreef op 30 oktober 2002 @ 11:35:
Wat je moet doen is het command line commando ftp gebruiken, gewoon vanaf de dos-prompt. dan werkt het wel, tenminste dat lukte bij mij op mijn @home adres, vanaf een chello computer
Da klopt, maar als je login niet goed is met Telnet is je pass gewoon fout of je username.Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:56:
[...]
Juist, en dat geeft weer dezelfde foutmelding: Login incorrect.
Ik ben er alleen wel van overtuigd dat het wachtwoord goed is, en de loginnaam is toch het emailadres zonder @home.nl?
Je kunt bij @home 3 e-mail dressen invoeren, je moet voor zover ik weet het meeladres van de hoofdgebruiker hebben, dat is meestal ook je @home username...Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 11:56:
[...]
Juist, en dat geeft weer dezelfde foutmelding: Login incorrect.
Ik ben er alleen wel van overtuigd dat het wachtwoord goed is, en de loginnaam is toch het emailadres zonder @home.nl?
Je kan voor elk mailadres ook webspace aanvragen hoorKippenijzer schreef op 30 oktober 2002 @ 12:04:
[...]
Je kunt bij @home 3 e-mail dressen invoeren, je moet voor zover ik weet het meeladres van de hoofdgebruiker hebben, dat is meestal ook je @home username...
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:28:
Hoop dat hij ook voor elk mailadres de webspace al geactiveerd heeft.
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:30:Zou ik me soms eerst voor WebSpace moeten aanmelden ofzo? Want ik krijg wel steeds meer het idee dat ik alles goed invul/type...