Toon posts:

[Girotel] rekening overzichten downloaden -> hoe bekijken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij Girotel Online heb je de mogelijkheid om de overzichten van de laatste maand te downloaden. Maar met welk programma kan ik dit bekijken?
De import functies van Access en Excel geven behoorlijk onleesbare overzichten :(

Ik vond wel een tooltje waarmee je het bestand kon beheren; maaar dat was alleen voor de mac geschikt.

Iemand een ideetje?

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 15:32

yared

No Scope, Bitch!

nog nooit gedaan, ga ik meteen even proberen, keep you updated

/edit tjonge tjonge, tis ook altijd hetzelfde met de Postbank online... is geen doorkomen aan....

download de 'komma gescheiden versie' (.csv), rename de extensie naar .txt en laad die in in excell met als extra seperator (")

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 10:03
importereeren in Excell als komma gescheiden bestand

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 15:32

yared

No Scope, Bitch!

excell heeft geen aparte import functie, gebeurt via 'open' en als je het document dan niet als een non-excell bestand hernoemd dan krijg je niet de optie het op orde te brengen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!