Ik wordt hier wel een beetje moe van...
Na KPN (voor de zoveelste keer vruchteloos) gebeld te hebben, kwamen ze met de volgende 'oplossingen'
Ik kan
easy sms nemen, dit houdt in, dat ik moet gaan betalen voor het krijgen van berichten van KPN, dat er een email binnen is gekomen
Of ik moet internet
everywhere nemen, dit houdt in dat ik een PDA moet kopen of een laptop(!) en dat ik dan pas mijn mail kan checken...
De sukkels bij de helpdesk weten al helemaal niet waar ze over praten en begrijpen je totaal niet... Nemen trouwens ook helemaal niets van je aan.
vb: "Een T68i heeft geen GPRS mogelijkheden, meneer. Waarom snapt u dat niet?" --> daar kan je tot echt pissed van worden??
GVRRRDOMME! Ik betaal €30 abo + €15 GPRS per maand voor een hoop stront!
Serieus, meer kan ik de service (wat service?) van KPN niet noemen! Ik neem nooit meer een abonnement bij zo'n logge en domme organisatie! En ik zit er nog zo'n 2 jaar aan vast...

(sjonge wat een frustraties...)
Weet iemand dan
wel wat voor instellingen ik moet hebben om een willekeurige (in mijn geval Quicknet Pop3) email account te gebruiken, dmv GPRS?
En dan bedoel ik de APN van KPN, etc etc. Want uit de andere threads kon ik niets zinnigs halen...