• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
ik ben eigenlijk op zoek naar een mp3 speler waar een fors geheugen in zit of kan (256MB of meer) maar dan ZONDER een (mini)CD of harddisk. Het moet zo'n super-mini dingetje zijn waarmee je zonder probleem ook kunt hardlopen enzo.

verder zoek ik naar de volgende specs op zo'n speler:
- shuffle mogelijkheid
- usb2 ondersteuning
- liefste ook data-uitwissel mogelijkheid

Ik heb volgens mij alle topics, alle MP3 spelers en fabrikantensites uitgekamd, maar ik kom zoiets dus niet tegen. Of... weet iemand iets?

Verwijderd

hmm misschien kan je ook buiten je computerinformatie gaan zoeken :? ik bedoel gewoon bij winkels gaan vragen of van die verzamelaars shops gaan afstruinen... ik hoop dat je hier geluk bij heb C-ya

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 19:58

jOzh

Sweet dude!

Hmm, denk dat je dan op internet meer kans van slagen hebt... Op www.mp3cdspeler.nl staat er eentje met 128 mb waar je voor 35 euro een 128 smart media kaart bijkrijgt. Misschien dat dat iets is?

Grab shell dude!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

NOMAD Muvo of een speler van Diva. Alleen zijn ze USB 1 (er staat niet bij welke usb ze ondersteunen, dus het zal wel 1 zijn)
Of de NEX II MP3/WMA ("via ultra fast USB mode" = USB ???)
edit:
toegevoegd nex

Everything is better with Bluetooth

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Volgens mij zijn er geen flash mp3 spelers met usb2 ondersteuning...zal nog wel komen als er meer usb2-gebruikers komen...

256MB flash speler zijn niet echt aan te raden, door het flash geheugen zijn ze erg duur...dan kun je beter een 5gig iPod kopen bijv. (100/150 euro duurder, maar 4,75gig meer geheugen én firewire :))

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.