Hoi,
Even vooraf, ik heb de gehele FAQ gelezen en ook nog eens de search gebruikt, ja ook de externe.
Het probleem:
De TV-Out werkt niet helemaal, als ik de pc opstart zie je op de tv gewoon alles, je ziet de hele boot procedure en dan opeens zodra op het beeldscherm het bureaublad verschijnt slaat de tv zwart.
Ik heb mijn resolutie al een keer terug gezet naar 800*600, maar dan wordt het beeld groen
Even wat screenshots voor mijn settings:

Heb ook Tv-Out als 2de scherm gehad en dan Monitor als Primary.

Ik kan ook nog kiezen uit Pal H en Pal G, werkt geen van beide.
Ik heb de nieuwste drivers al gedownload van ATi.
De Tv-Out heeft het gewoon gedaan onder deze PC, maar na een re-install doet hij het dus niet meer, settings zijn zo ver ik weet het zelfde.
Iemand verder nog ideën wat dit kan zijn.
Even vooraf, ik heb de gehele FAQ gelezen en ook nog eens de search gebruikt, ja ook de externe.
Het probleem:
De TV-Out werkt niet helemaal, als ik de pc opstart zie je op de tv gewoon alles, je ziet de hele boot procedure en dan opeens zodra op het beeldscherm het bureaublad verschijnt slaat de tv zwart.
Ik heb mijn resolutie al een keer terug gezet naar 800*600, maar dan wordt het beeld groen
Even wat screenshots voor mijn settings:

Heb ook Tv-Out als 2de scherm gehad en dan Monitor als Primary.

Ik kan ook nog kiezen uit Pal H en Pal G, werkt geen van beide.
Ik heb de nieuwste drivers al gedownload van ATi.
De Tv-Out heeft het gewoon gedaan onder deze PC, maar na een re-install doet hij het dus niet meer, settings zijn zo ver ik weet het zelfde.
Iemand verder nog ideën wat dit kan zijn.