Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Coax Netwerk Kabel zelf verlengen

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een coax netwerk kabel die ik zo nu en dan ff snel gebruik, hij ligt dus niet vast. Maar als ik ff gauw wat bestanden over moet hevelen van mijn ene pc naar de andere staat de kabel wel strak,
Mijn vraag is nu of ik die kabel niet zelf ken door knippen strippen en nog een stuk coax kabel der tussen knoop.
Weet iemand ok als dit niet kan waar je ze op maat kan laten maken?

Bij Voorbaat Dank

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 12:49

LegacyCode

De crack van de division

Is volgens mij perfect mogelijk om te verlengen, tis juist dezelfde kabel als die waar je tv aan hangt (buiten de connectoren dan).

legacycode.net

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
het kan prima, maar elke schakeling levert verlies op en je moet wel het juist type kabel nemen natuurlijk

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
tis niet hetzelfde als tv kabel is dacht ik 75 ohm terwijl tin coax maar 50 ohm is

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Topicstarter
owh ok dat wou ik alleen ff weten ik koop wel gewoon, maar misschien eens om te proberen :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Technisch gezien kan je die kabel wel verlengen met een stukje 50 Ohm kabel, maar als je dat speciaal moet gaan kopen, dan zou ik meteen een stukje nemen dat gewoon lang genoeg is.

Een stukje TV-kabel van 75 Ohm ertussen zetten is technische gezien heel fout omdat je dan de impedantie van de kabel aanpast en allerlij rare storingen kan krijgen. Praktisch werkt het mogelijk wel trouwens :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde dat ik gewoon een orgineel coax netwerk stuk kabel koop!
en ddat verlengen gewoon eens probeer :)

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

idd werkt dit best wel hoor! Ik heb t zelf ook gehad! n stuk van 25m 75 ohm verlengd met 50 ohm. werkte perfect!

inmiddels alle coax vervangen door UTP, toch net ff wat lekkerder... 100 mbit!!!

Verwijderd

waar woon je ik heb van die verleng stukken ligen voor coax 50 ohm ik woon in nijmegen.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
wel goede koppelstukken gebruiken (lees kwaliteit)

Verwijderd

Topicstarter
En Rum heb jij geen last van foutmeldingen enzo net als die mensen hierboven zeiden?

Ik woon in Den Haag, maar heb in de kelder wel wat stukken liggen en hier ook nog een heel lang stuk. maar in iedergeval bedankt

ga wel morgen de computern zaak bellen of ze ook kant em klare stukken hebben en of ze het misschien op maat kunnen maken.

Verwijderd

waar woon je kan je zo 100 meter opsturen... ik heb tig meters van die shit...
Pagina: 1