WeCare inktcartridge

Pagina: 1
Acties:

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 23:24
Mijn orginele Epson C80 cartridges zijn bijna op. Nu heb ik even zitten snuffelen en ben ik op WeCare compatible cartridges uitgekomen: http://www.wecare.nl/frameswaaromwecare.htm

Kan iemand mij vertellen of dit kwalitatief goede cartridges zijn?

*burp*

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:41
Heb er 1 gehad voor mijn HP 690 en die beviel goed, afdruk kwaliteit was ook het zelfde als met een orginele. En voor 20 euro kon ik de gok nog wel nemen (scheelt je 30 met een nieuwe ... !).

Flickr | Lego collectie

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 20:34

LegacyCode

De crack van de division

Ik koop altijd van die WeCare cartridges voor m'n HP printer.
Ze zijn e pak goedkoper, en kwalitatief zeker ni slecht.
Zijn alleszinds beter dan die goedkope cartridges die ik ooit op een computerbeurs heb gekocht.

legacycode.net

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:33
Wat ik van WeCare gewend ben is dat het rotzooi is, :r :r

* FitNiX Onderbouwing:
Met HP cartridges kan ik printen op normale kwaliteit en de printjes zijn mooi goed scherp. :)
Als ik vervolgens dezelfde pagina print met een WeCare cartridge en op beste kwaliteit, dan is die slechter dan die print vd HP cartridge.

Ik zeg er wel bij dat dit mijn ervaring is, wil er niet bij zeggen dat dat bij elke printer is.
Mijn printer: HP 670c

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik had een keer WeCare voor m'n Epson Stylus 740 gehaald, maar haal ze nooooooit meer. De hele zooi verstopt, vlekken in m'n prints en echt elke week moest ik het spul doorspoelen. Dikke bagger dus.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

WeCare cartridges zijn kwalitatief helemaal niet zo goed als de Epson cartridges.

Verwijderd

El Martino schreef op 28 oktober 2002 @ 16:56:
Ik had een keer WeCare voor m'n Epson Stylus 740 gehaald, maar haal ze nooooooit meer. De hele zooi verstopt, vlekken in m'n prints en echt elke week moest ik het spul doorspoelen. Dikke bagger dus.
But we at wecare....... really don't care!

Heb ze ook 1maal gehad voor 710c, RAMP! zelfde probleem als de gequote presoon hierboven!

• FitNiX
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:07:
[...]

But we at wecare....... really don't care!

Heb ze ook 1maal gehad voor 710c, RAMP! zelfde probleem als de gequote prersoon hierboven!
L :D L

Lijkt me duidelijk.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
voor zoveel prijsverschil koop ik die dingen gewoon, het kwaliteitsverschil vind ik marginaal. m'n hp 670 is toch bagger. als het goed moet, print ik het bij iemand anders op een laserprinter

• Rocky
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Ik heb toevallig laatst voor het eerst een WeCare kleurencartridge gehaald voor mijn
Hp 930c, en ik moet zeggen valt mijn absoluut niet tegen. Heb nog geen problemen ondervonden en mijn prints zien er zeer netjes uit.

Geen vlekken en geen verstoppingen tot nu toe.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Ik gebruik ze al jaren, voor mijn Canon BJC-2000... en ze werken perfekt.. nix geen problemen mee. nooit.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002

Meneer aard

Porsche rulez!

Kermit schreef op 28 oktober 2002 @ 16:49:
Wat ik van WeCare gewend ben is dat het rotzooi is, :r :r

* Meneer aard Onderbouwing:
Met HP cartridges kan ik printen op normale kwaliteit en de printjes zijn mooi goed scherp. :)
Als ik vervolgens dezelfde pagina print met een WeCare cartridge en op beste kwaliteit, dan is die slechter dan die print vd HP cartridge.

Ik zeg er wel bij dat dit mijn ervaring is, wil er niet bij zeggen dat dat bij elke printer is.
Mijn printer: HP 670c
ik sluit me helemaal bij je aan ;)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1