mijn compu freezed :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Wat ik nu heb is heeeel raar en heb ook geen andere kunnen vinden waar ik mezelf mee kan vergelijken.

Ik heb:
AMD 1800+ proc & cooler
Maxtor 60Gb
Radeon 8500
plextor 24/10/40A fikker
asus a7v266-e mobo
winXP
logitech USB receiver.. muis & keyboard.

Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. Ik had laatst dat me winXP niet meer op wou starten. Ik alles checken maar weinig gevonden. Ik d8 dat het aan me HD kon liggen. Ik proberen in dos te komen maar op een bepaald moment blijft me compu gewoon hangen. Ik plug een ander voedingskabeltje in me HD en zowaar hij doet het weer.

Tot laatst blijft hij weer hangen. Ik doe me kast weer open en zie dat me fan van me CPU niet meer draait. Proc draaide op 80 graden. Ik een nieuwe gehaald want misschien kapt hij er daarom mee. if(Te heet) then ik kap; Nieuwe erop gezet en draaien maar. Standaard nu 50 graden maaar.... hij blijft nog steeds hangen en het is niet regelmatig.

Ik snap het nu echt niet meer.

grtz.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:02
misschien je cpu efkes te warm gekregen en nu beschadigt?
probeer eens een andere cpu en zie of dat helpt

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
ik heb geen andere CPU liggen die in me mobo kan...

me bios zei net dat hij op me gewone snelheid hing... is dat mogelijk?
1800+ draait intern op 1533 en daar hangt ie op...
nu draait ie op 1150 en heb nog geen problemen gezien maar dat kan natuurlijk altijd komen..

maar hij moet makkelijk 1533 aankunnen lijkt me anders kon ik net zo goed een 1700+ kopen, verdorie

grtz.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check eens de troubleshooter in deze sticky Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! :)

Gokje: jouw voeding is dood.

Dit topic is gesloten.