Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]vraagje over medion tv-tuner kaart

Pagina: 1
Acties:

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
ik ben de (nog steeds tevreden) bezitter van een aldi medion tv tunerkaart (gekocht bij laatste actie +/- maand geleden) er stond toen een uitgebreid topic over op GoT waarin voltgens mij gezegd werd dat er met een beetje soldeer werk ook een tv-out op geknutseld kon worden. nu ben ik druk op zoek geweest naar dat topic, maar kan helaas nix vinden.

mijn vraag is dus: heeft iemand een linkje naar het desbetreffende topic of kan iemand een heldere uitleg geven of het inderdaad mogelijk is dat er een tv-out op kan en zo ja hoe?

b.v.d.

Verwijderd

ik weetwelkjebedoeltmaar ikken m nie uit me koppie!!dom dom dom.....maar ik heb een pinnacle tvkaart endaar wou ik het ook mee proberen als dat kan............

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
ik heb nog ff door gezocht (kost een hoop moeite hier iets terug te vinden) maar ik heb het linkje naar het desbetreffende topic: :7
[rml][ Aldi] Tv-radio-kaart met teletekst[/rml]/

nu nog het linkje binnen dat topic zoeken.... :/

stond relatief vooraan:

http://home.debitel.net/user/holger.beetz/ehp_tv_out.htm

nu wil ik alleen weten of ik met deze methode films kan kijken op mijn tv?

[ Voor 0% gewijzigd door Firestorm op 28-10-2002 20:33 . Reden: linkje gevonden ]