[Win2k] Crash - geen reactie meer

Pagina: 1
Acties:

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Sinds een paar maanden heb ik echt een vreemd probleem met me Win2k machine. Als ik zit te browsen met Opera, dan crasht alles bij een paar paginas.

Die crash zit er als volgt uit:
1. Niks reageert, doet wat meer, alleen muis beweegt.
2. Ik beweeg de muis, klik op toetsen, na een paar van die toetsen/kliks een *beep* en de muis doet ook niks meer (inputbuffer vol?).

Ik dacht eerst dat het aan Opera (6.05) ligt, dus maar iemand anders geprobeerd. Maar Mozilla en Phoenix crashen ook, alleen met IE kan ik nog normaal surfen zonder de hele tijd in angst te leven voor een crash.

Wat kan er nou mis zijn?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 12:08
Opera, Mozilla en Phoenix zijn toch op de zelfde render-engine gebouwd? Lijkt me dan wel logisch dat ze alle drie crashen. Maar verder zou ik het ook niet weten.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 13:54
heb soms dezelfde crash

inderdaad. even hangt ie, maar cursor doet het nog. dan hangt cursor, dan beep...

alleen nog maar resetten mogelijk...

denk zelf aan een brakke install...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
party42 schreef op 28 oktober 2002 @ 15:29:
heb soms dezelfde crash

inderdaad. even hangt ie, maar cursor doet het nog. dan hangt cursor, dan beep...

alleen nog maar resetten mogelijk...

denk zelf aan een brakke install...
Hmm, dus geen oplossing? Dit is echt niet fijn :(, moet ik weer verder met IE. Alhoewel, voor 6.05 is dit niet voorgekomen bij mij, alleen kan ik die lagere versies niet meer vinden.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge