Toon posts:

Mijn DVD geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba DVD-rom SD-M1402 en hij zit nu vastgebakken op regio 1! Een tijd geleden wist ik niet waar die regio's voor stonden dus ik wisselde gewoon. 8)7 Tot het momend kwam waar ik nu zo van baal... Vast dus, en nog op regio 1 ook!
Kan iemand mij vertellen hoe ik mischien nog (op een niet legale mannier neem ik aan |:( ) mijn regio kan wijzigen???
Ik heb namelijk geen zin om een nieuwe te kopen. :'(

Dank u

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:16
Heb je je DVD al eens geflahed?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb er wel eens van gehoord, maar geen idee hoe ik dat zou moeten doen!

Verwijderd

Je kan maar 5x een regio wijzigen naar mijn idee dus het zit er niet in denkik om het nog eens te doen..

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:16
Je kunt eens op de toshiba-site zoeken of je er iets voor vinden. Het is gewoon een bestand die je in DOS moet uitvoeren (niet in een commando-scherm onder windows!).

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb wel eens gehoord dat het nog terug te draaien is...

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:51
dat is wel mogelijk ja. je zal een region free firmware erop moeten flashen. dit is echter niet zonder risico en hierop GoT zullen er wel geen linkjes mogen naar de sites die dit soort (gehackte) firmwares aanbieden.

google is your friend ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ff zoeken. Voor de zo 100e keer! haha! Maar toch bedankt

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 08:25
ik geloof dat je een soort van hardwarematige reset kan doen met een jumper. dan mag je m weer 5x weizigen. maar let op! dit kan ook niet onbepertk. 3x ofzo...
het ligt er ook aan of je speler het ondersteunt.

of idd gewoon googlen naar een unlockte firmware.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:32:
Ik zal ff zoeken. Voor de zo 100e keer! haha! Maar toch bedankt
Gooi het type nummer en "region free"in Google, een paar linkjes checken en je bent er...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
He bedankt he! Ik heb hem geflasht... Na 2 pogingen (2 verschillende) is het gelukt! Ik mag hem nu weer 2 keer wijzigen, maar ja dat maakt ook niet uit want ik weet nu dat ik er met mijn poten er af moet blijven!
Bedankt
Groetjes Nick

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 08:25
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:44:
He bedankt he! Ik heb hem geflasht... Na 2 pogingen (2 verschillende) is het gelukt! Ik mag hem nu weer 2 keer wijzigen, maar ja dat maakt ook niet uit want ik weet nu dat ik er met mijn poten er af moet blijven!
Bedankt
Groetjes Nick
als het goed is kan je hem gewoon oneindig weizigen en blijft ie op 2 staan :)

Verwijderd

Gewoon even zoeken op The Firmware Page naar jouw model en de regio-vrije firmware flashen. Niks moeilijk en niks illegaal.
Pagina: 1