Knappe A3 Kleuren Inkjet printer

Pagina: 1
Acties:

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Topicstarter
Weet iemand welke ik het beste kan aanschaffen?
Hij moet gebruikt worden door een aantal mensen (kleine werkgroep).
Het blijkt zeer lastig om er knappe tests van te vinden (ik heb er iig. geen kunnen vinden).

• Oeboema
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 20:18
Ik heb een tijdje geleden een HP deskjet 1220C gekocht, ook voor een kleine werkgroep. Prima ding!

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 13:11
Ik heb hier in een werkgroep van 5 man de HP 1220C en die bevalt prima.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

ik heb een Epson 1290, die heeft een zeer hoge afruk kwaliteit, en kan zonder marges printen. Een nadeel is dat de kleuren niet gescheiden zijn. De Canon 9000 meen ik, is een andere goede kandidaat. maar die was destijds niet leverbaar. Dit type printers is vaak slecht op voorraad / verkrijgbaar.
FF vergelijken in de winkel gaat dus ook niet meestal.

Verwijderd

Ik zou de duurste nemen, die is meestal de beste.

Of bedoel je dat niet?
Zo nee, dan moeten we toch echt eerst meer weten: Wat is je budget, waarvoor ga je hem gebruiken, hoeveel pagina's per maand, wat heeft prioriteit? (kleur/snelheid/dpi). En wat ik ook graag zou willen weten is wat voor vooronderzoek je hebt gedaan en wat er dus al is afgevallen en in aanmerking komt.

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Topicstarter
Ik heb gekeken naar producten.
O.a. de HP1220C, HP2600, Epson en Lexmark.
Voorlopig lijkt de HP2600 de beste, maar die is dan ook wel echt de duurste.
Daarom zocht ik eigenlijk naar vergelijkingsmateriaal.

Het is voor het bedrijf waar ik werk. Daar zal ie ingezet worden voor een mannetje of 20. Met als resultaat (denk ik) ongeveer 1000 afdrukken per maand. Snelheid moet goed zijn, kwaliteit moet minimaal redelijk tot goed zijn en (uiteraard) mag het niet te veel kosten.

Ik heb gezocht met Google naar vergelijkend materiaal, maar kon helaas geen tests vinden.
Ook hier op Tweakers heb ik helaas niets kunnen vinden. Vandaar dat ik een nieuwe topic ben gestart.

Iig. alvast bedankt voor de reacties.
Pagina: 1