Toon posts:

[Moederbord] Opzoek naar een Gigabyte 7DPXDW+ Dual AMD760MPX

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Al enige tijd ben ik driftig opzoek naar een Gigabtye 7DPXDW+.
Dit is een Dual AMD moederbord met de 760MPX chipset, met geintegreerde Intel LAN-adapter en Promise RAID-controller.
Tevens is dit moederbord opgeschoond en heeft het geen last meer van het probleem met het aansturen van de USB-poorten.

Het enige probleem is dat ik nergens, maar dan ook nergens in Nederlands, Belgie, Duitsland dit moederbord kan vinden bij een bij mij bekende retailer.
Wel de oude revisie (7DPXDW & 7DPXDW-C), maar deze heeft dus nog wel de USB-problemen en schoonheidsfoutjes. Ik heb al naar Gigabyte gemaild, maar die komen met een aantal retailers op de proppen die niet reageren of hem niet willen/kunnen bestellen.

Nu vraag ik me dus af of er mensen hier zijn die ervaring hebben met dit moederbord of misschien weten waar het wel te koop is in Nederland. Als iemand een retailer weet die wel dit bord voor mij kan/wil bestellen is dat ook al een grote stap voorwaarts ;)

Zo niet ben ik aangewezen om toch maar voor de Tyan Tiger MPX S2466N-M te gaan, maar mijn voorkeur gaat dus uit naar de Gigabyte 7DPXDW+.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
heb je hem al gevonden?

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
Ik heb vandaag een asus mobo met deze chipset in gebruik genomen +2x2200+, voor de helft athans want heb problemen met 1 cpu, nieuwe TB serie, dus let als je CPU's gaat kopen dat je echt MP's gaat halen. Athans dat is wat ik nu heb meegemaakt.....
Volg anders mijn topic... misschien interessant

[ Voor 15% gewijzigd door Industrial_Life op 03-03-2003 23:04 ]

-

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13
Ik heb het GA-7DPXDW bordje. Je zegt dat er enkele schoonheidsfoutjes op zitten, zoals problemen met USB....
Euhmz..... zijn die er wel nog uit te halen dan? Ik heb eerlijk gezegd niks gemerkt, maar misschien dat het de oorzaak is van een aantal problemen die ik heb. Zijn er patches o.i.d. voor uitgekomen?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Ouwe }:O

Met google kun je 'm iig hier al vinden : http://www3.avitos.com/sh...862438380&basket_context=
In Duitsland zo te zien, dan is het iig nog binnen Europa.

[google=7DPXDW+ kaufen]

Met wat creativiteit kun je het verder zelf wel vinden. En nee, hij staat (nog) niet in de pricewatch. Zal wel niet veel vraag naar zijn hier.

[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 10-05-2003 19:01 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.