TMPGEnc - ntdll.dll

Pagina: 1
Acties:

• Destn
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-07 10:50
Ik heb een probleem als ik een DIVX probeer om te zetten naar een SVCD, ik had een handleiding gevonden op 't net en was die netjes aan't volgen maar af en toe kreeg ik een "invalid pointer" error. Nu ik kon gewoon die error wegklikken en verdergaan.
Als ik op Start klik om de conversie te starten krijg ik volgende foutmelding:
"Could not write at address ......... of NTDLL.DLL"
Heeft er toevallig nog iemand deze foutmelding gehad?

Ik heb getest onder W2K SP3 en heb als tweede test in VMWARE WinXP geïnstalleerd alle files gekopieerd naar die virtuele PC en nog steeds krijg ik dezelfde error.

• Destn
kick

Verwijderd

Ik neem aan dat je eruit bent maar dan is het voor anderen mischien interessant wat er aan de hand was

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een kick is juist het topic omhoogschoppen om het weer onder de aandacht te brengen :Y)

En weer ontopic: heb je het bij 1 enkele of bij alle DivX? En probeer het eens op een fysiek andere PC -> dan weet je iig waar het aan ligt. Je fysiek geheugen checken met www.memtest86.com kan in ieder geval nooit kwaad.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Destn
Memory is al eens getest geweest, geen fouten.
Ik ga eerst eens een andere divx proberen. I'll let u know

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Heb precies zelfde probleem! op 2 verschillende computers!! iemand al een idee? want kan zo dat proggie niet gebruiken.

coolio

TMPGEnc read error bij starten

hierstaat the answers! :)

[ Voor 33% gewijzigd door Mister_X op 07-12-2003 17:19 ]

Pagina: 1