Let them fight the good fight, I'll fight the war.
Poort 8511, tenminste, volgens netstat
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 28-10-2002 20:00 . Reden: :P ]
🌞🍃
Dat betekent dus dat ik inbound UDP port 8511 moet open zetten naar de lokale IP adres van mijn pc op de lan zodat externe verbindingen contact moeten krijgen met mijn NFS server?
Let them fight the good fight, I'll fight the war.
(sgop, maar wel interessant)Springs schreef op 30 oktober 2002 @ 10:19:
Dat betekent dus dat ik inbound UDP port 8511 moet open zetten naar de lokale IP adres van mijn pc op de lan zodat externe verbindingen contact moeten krijgen met mijn NFS server?
Ik vraag me af of het wel UDP is. Is het niet gewoon TCP?
Verder klopt het wel ja, je koppelt op die manier je externe ip aan je interne ip voor die poort.
Ligt eraan wat voor router je hebt.Verwijderd schreef op 30 October 2002 @ 10:49:
en hoe moeten we dat doen, kep er ook interesse in...
Beetje vreemd topic....als je niet weet hoe je een poort moet mappen heb ik 2 dingen te zeggen.
1) Waarom deel je je internet in-hemels-naam ?
2) In Network Troubleshooting weten ze het wel, ookal is het een RTFM & UTFS vraag, dus daar maak je ook weinig kans.
KillerB, dan poort je toch beide ? UDP en TCP ? En anders probeer je het toch gewoon ?
Eerst UDP werkt die niet dan TCP.
1) Waarom deel je je internet in-hemels-naam ?
2) In Network Troubleshooting weten ze het wel, ookal is het een RTFM & UTFS vraag, dus daar maak je ook weinig kans.
KillerB, dan poort je toch beide ? UDP en TCP ? En anders probeer je het toch gewoon ?
Eerst UDP werkt die niet dan TCP.
Lees nou eens die *** readme(s):
-The following ports are used by the game:
TCP 80, 8511, 28900
UDP 1230, 8512, 27900, 61220 through 61230
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()