Dag mensen,
Na lang zoeken op internet en hier op GOT heb ik nog steeds geen oplossing voor m'n probleem kunnen vinden. Vandaar ook deze post
Ik heb Windows XP geinstalleerd op een systeem van een kennis. Ik krijg alleen telkens na een week ofzo goed draaien de volgende melding:
Ik weet dat dit een bekent probleem is en dat het ook makkelijk op te lossen is.
Ik zoek alleen niet de oplossing.. Maar ik wil weten hoe ik het kan voorkomen Want om elke week een aantal keer de boel te moeten repairen heb ik weinig zin in (aangezien het een pc van kennissen is)
Ik heb ondertussen al enkele keren Winxp er opnieuw opgezet. De nieuwste bios, drivers, sp1 etc.. Nieuwste promise controller (had gelezen dat het daar aan lag) maar dat hielp 2 weken en toen was het weer mis
Ik heb dus behoorlijk wat geprobeerd om het op te lossen, maar het helpt allemaal niet.. Vandaar dus deze post.
Ik zou dus graag het volgende willen weten:
- Waar kan het aan liggen?
- Hoe voorkom ik het?
Configuratie: (weet precieze info niet omdat het m'n eigen pc niet is)
AMD Athlon 1200 (266 fsb)
Asus A7v133
IBM 40 gb 7200 rmp
256 mb SDRAM (Dane Electric)
Aopen HQ Hightower)
Asus GF2 deluxe
3com netwerk kaart
lite-on brander
aopen cdrom
.. dat was het geloof ik..
Ik wacht met smart op jullie wijze antwoorden!
Na lang zoeken op internet en hier op GOT heb ik nog steeds geen oplossing voor m'n probleem kunnen vinden. Vandaar ook deze post
Ik heb Windows XP geinstalleerd op een systeem van een kennis. Ik krijg alleen telkens na een week ofzo goed draaien de volgende melding:
Hij start dan niet meer op. Het enige wat ik kan doen is format of repair..the following file is missing or corrupt" \WINNT\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
Ik weet dat dit een bekent probleem is en dat het ook makkelijk op te lossen is.
Ik zoek alleen niet de oplossing.. Maar ik wil weten hoe ik het kan voorkomen Want om elke week een aantal keer de boel te moeten repairen heb ik weinig zin in (aangezien het een pc van kennissen is)
Ik heb ondertussen al enkele keren Winxp er opnieuw opgezet. De nieuwste bios, drivers, sp1 etc.. Nieuwste promise controller (had gelezen dat het daar aan lag) maar dat hielp 2 weken en toen was het weer mis
Ik heb dus behoorlijk wat geprobeerd om het op te lossen, maar het helpt allemaal niet.. Vandaar dus deze post.
Ik zou dus graag het volgende willen weten:
- Waar kan het aan liggen?
- Hoe voorkom ik het?
Configuratie: (weet precieze info niet omdat het m'n eigen pc niet is)
AMD Athlon 1200 (266 fsb)
Asus A7v133
IBM 40 gb 7200 rmp
256 mb SDRAM (Dane Electric)
Aopen HQ Hightower)
Asus GF2 deluxe
3com netwerk kaart
lite-on brander
aopen cdrom
.. dat was het geloof ik..
Ik wacht met smart op jullie wijze antwoorden!