Deze advertentieplaats is te huur!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Weet jij wel niet hoe moeilijk dat ismoto-moi schreef op 28 oktober 2002 @ 13:47:
Mensen horen gewoon de FAQ van WOS te lezen, voordat ze een vraag posten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
* moto-moi aait Traag , daar ben jij ook aan onderdoor gegaan he, lievurt ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
moto-moi schreef op 28 oktober 2002 @ 13:50:
[...]
* moto-moi aait Traag , daar ben jij ook aan onderdoor gegaan he, lievurt ?![]()
Inderdaad..... en het is het afgelopen jaar alleen maar erger geworden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
LOLAlfredt schreef op 28 oktober 2002 @ 13:54:
Faq, Search, Google? nergens voor nodig.... daar hebben we GoT voor.
Jeremy Clarkson
Verwijderd
En ontopic: Nee, het staat in de FAQ, een user wordt geacht de FAQ te lezen voor hij post, als dat niet gebeurt wordt hij/zij daarop aangesproken enz enz enz ...
Prima wat mij betreft, linkje?Maybee kunnen de bootflops van WinXP SP1 er ook bij... (die zijn namelijk net iets anders)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
tis namelijk erg makkelijk om zo aan je MSDOS te komen
Nog in mijn tijd is besloten dat deze bootdisks worden toegestaan.Erkens schreef op 28 oktober 2002 @ 16:08:
ik vraag me eigenlijk af of al die download bare bootflops niet onder de noemer warez vallen?
tis namelijk erg makkelijk om zo aan je MSDOS te komen
Jeremy Clarkson
okTraag schreef op 28 oktober 2002 @ 16:09:
[...]
Nog in mijn tijd is besloten dat deze bootdisks worden toegestaan.