There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Je zal meer informatie moeten geven. Werkt de server als DHCP server (d.w.z. hij deelt zelf de IP adressen uit) of moet je dat zelf instellen (moet even de netwerkinstellingen op de clients bekijken) ?
Als het een DHCP server is, hang je gewoon de Mac aan het netwerk. Filesharing en werkgroepen etc. kun je vinden onder Regelpanelen geloof ik (ben ook niet echt een Mac kenner).
Als het een DHCP server is, hang je gewoon de Mac aan het netwerk. Filesharing en werkgroepen etc. kun je vinden onder Regelpanelen geloof ik (ben ook niet echt een Mac kenner).
alle workstations hebben een vast ip, maar op de server draait ook een dhcp-server voor eventuele laptops die aangesloten worden op het netwerk.
volgens mij moet er voor mac een apparte filesharing geinstalleerd worden. of zijn er progjes voor op de mac die MS-filesharing aankunnen?
volgens mij moet er voor mac een apparte filesharing geinstalleerd worden. of zijn er progjes voor op de mac die MS-filesharing aankunnen?
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Niet dat ik weet, maar er is wel de services voor macintosh voor WIndows NT, maar dat gaat niet op met samba.
Wellicht is er een nfs client voor de mac
Wellicht is er een nfs client voor de mac
Misschien dat je wat kan vinden bij Tucows ?