Partition Table overhoop, hoe kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
In 1 week tijd zijn bij allebei mijn HD's de partition tables overhoop geraakt. Windows kon dus niet meer van de schijven lezen.

Ok, dat het eens 1x toevallig gebeurt is tot daar aan toe.. Maar 2x achter elkaar vind ik toch wel erg toevallig. Iemand enig idee hoe het zou kunnen komen? En weet iemand ook een goeie manier om je bios op virussen te checken?

Mijn geheugen is niet zo goed, 2x 256MB DDR OEM. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben, of ligt dat op een heel ander vlak?

Graag reacties!

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Ohja, op mijn systeem zelf, in windows XP dus, zit geen virus. Het gebeurde na schone installatie. En ook heb ik Norton Antivirus draaien.

• masaman
  • Niet online
PC overgeclocked ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check eens de schijven met het tooltje van de HDD fabrikant. Linkjes staan ergens in de OM FAQ (zie onder het kopje "mijn HDD doet vaag") :)

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Nee...

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
BalusC schreef op 28 oktober 2002 @ 13:23:
Check eens de schijven met het tooltje van de HDD fabrikant. Linkjes staan ergens in de OM FAQ (zie onder het kopje "mijn HDD doet vaag") :)
Heb ik inmiddels gedownload.. Maar het lijkt me sterk dat het een hardwarematige/fysieke fout is gezien het feit dat mijn andere HD het ook had. En die doet het nou ook gewoon weer.. Maargoed, ik zal het toch maar eens testen.

Pagina: 1