Ok ik heb dus beetje rondgezocht enzo, en er zijn dus cheats voor de t68i. Degene die ik werkend heb is het Service Menu.
Als volgt:
Ga naar stand by, zodat je alleen je Netwerk aanbieder ziet en de tijd enzo. Druk dan:
-> (je belandt op telefoonboek) * (sterretje) <- <- (Je belandt op verbinden) * <- (je belandt op Agenda) *
Je komt nu in service menu.
service info:
staan dingen waar JE NIET MEE moe kloten. dingen als I-mei enzo tevens kaartblokkeringen NIET MEE KLOTEn denk ik. Ik weet namelijk niet heo het allemaal werkt
Service settings:
Kan je contrast instellen
Service test (coolste
)
Hier kan je test doen.
Aanraders: LED/Verlichting It's party time
Joystickteller: Die stomme telefoon houdt gewoon ff bij hoevaak jij aan je joystickje zit, niet schrikken das echt vaak
ik in 1 week 20000 keer 
Mocht je zelf nog andere dingen weten of sneaky cheats enzo post ze ff
Als volgt:
Ga naar stand by, zodat je alleen je Netwerk aanbieder ziet en de tijd enzo. Druk dan:
-> (je belandt op telefoonboek) * (sterretje) <- <- (Je belandt op verbinden) * <- (je belandt op Agenda) *
Je komt nu in service menu.
service info:
staan dingen waar JE NIET MEE moe kloten. dingen als I-mei enzo tevens kaartblokkeringen NIET MEE KLOTEn denk ik. Ik weet namelijk niet heo het allemaal werkt
Service settings:
Kan je contrast instellen
Service test (coolste
Hier kan je test doen.
Aanraders: LED/Verlichting It's party time
Joystickteller: Die stomme telefoon houdt gewoon ff bij hoevaak jij aan je joystickje zit, niet schrikken das echt vaak
Mocht je zelf nog andere dingen weten of sneaky cheats enzo post ze ff