Toon posts:

Beste Cooler voor Duron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee wat een goede cooler is voor de Duron 750 met Abit kt7 mobo??
Ik zou niet weten welke ik moet nemen alhoewel ik ook zo'n standaart ding kan kopen maar ik vraag me af ik er wel wataan heb als ik net zo goed zo'n betere kan kopen!
Alvast bedankt!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 21:07

ken

hoeveel wil je uitgeven???
anders gewoon de alpha met delta fan combo of de globelwin
(maken wel veel herrie)
als je minder wil uitgeven zal ik een spire kopen deze heb ik ook en koelt zeer goed
en kost maar iets van 20,-
alphas vind ik toch teveel herrie te maken

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

De duron is een budget processor dus je wil waarschijnlijk ook een niet al te dure cooler. Dan kan je natuurlijk wel gaan voor een goed koelende alpha van 125 piek maar das bijna meer dan de CPU heeft gekocht dus dat schiet niet echt op. Je kan gaan voor de 20 piek Spire Orb imitatie. Deze is een paar graden slechter dan de Alpha(3/4) maar kost 1/6 ervan. Als je echt de koelste duron wil en je kan tegen het geluid en hebt iets meer geld uit te geven dan de spire, dan ga je voor de gobalwin FOP38-1. Deze koelt weer 2/3 graden beter dan de alpha en kost ongeveer 70 piek(bij narwal kun je inmiddels preorderen geloof ik).

samengevat:
geld teveel en opscheppen tegen vrienden: alpha

Verste overclocken en toch nog wat geld inde pocket houden: global win

Echt overclocken dus veel performance voor weinig geld: Spire

Veel succes met je keuze.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Super Orb!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03

Mex

Afbeeldingslocatie: http://www.coolerguys.com/images/cm252.jpg

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 12:17
Jep, de ATTtech, maar waar koop je hem in nederland? is zeker het overwegen waard met zijn koellichaam van 100% koper!
Pagina: 1